Marzenkowo

Kwiecień 18, 2010

Nie było dobranocki

Filed under: Polska, Uncategorized — evita_duarte @ 10:04 pm

Jestem już zwyczajnie po prostu zmęczona tym całym gadaniem o żałobie, śmierci i tragediach. A ja nawet nie mam pojęcia co się tam, w Polsce naprawdę dzieje. Ponoć w telewizji nie leci nic innego. Chłopcy wczoraj mi się pożalili, że nie było dobranocki i to jest przerażające. Jest mi strasznie przykro z powodu tych wszystkich osób, z wieloma z nich nie było mi po drodze, z niektórymi wręcz przeciwnie, ale nie o to przecież chodzi. To jest jakaś narodowa paranoja, to wystawianie na piedestał tych, którzy wyróżnili sie tylko tym, że zginęli tragicznie. Ja rozumiem płacz i żałobę, ale trzeba zachować jakąś ostoję normalności. Kto chce przeżywać żałobe nie potrzebuje do tego programów telewizjnych, artykułów w prasie i całej tej atmosfery. Przecież to można się nabawić ogólnonarodowej depresji. Dwulatki, czerolatki, czy ośmiolatki nie będą płakać- one chcą zobaczyć dobranockę. Łapy precz od dobranocek!

11 komentarzy »

  1. Widzę, że z Ciebie już w pełni Amerykanka😉
    Pamiętaj, że osoby które zginęły nie żyły 5 czy 10 lat, ale często 50-80 lat i w tym czasie dużo dobrego zrobiły, łącznie z przyczynieniem się do polskiej wolności!

    Komentarz - autor: matipl — Kwiecień 19, 2010 @ 3:12 am

  2. No i? Czy ja podważam czyjes zasługi? Nawet jeśli nie zgadzam sie z Twoją opinia, to nie o tym jest ta notka. Co to ma w ogóle do zmuszania dzieci do żaloby? Czy ogolnie zmuszania kogokolwiek do żałoby? I uwierz mi jestem w pełni Polką.

    Komentarz - autor: evita_duarte — Kwiecień 19, 2010 @ 7:57 am

  3. To, że dzieci też są Polakami, to że dobranocki zapewne nie było bo była to transmisja na żywo…

    Piszesz z jednej strony, że nie masz pojęcia co się u Nas dzieje, a z drugiej masz pretensje.
    Była tygodniowa żałoba narodowa, to i media odpowiednio się dostosowały.

    Komentarz - autor: matipl — Kwiecień 19, 2010 @ 8:00 am

  4. Żałoba narodowa nie oznacza braku jakiegokolwiek innego programu w telewizji. Dla mnie, i uwierz mi takich jak ja jest cale miliony, media ustosunkowały sie bardzo nieodpowiednio. Robienie szopki to nie jest odpowiednie ustosunkowanie się. A dzieci nie znają pojęcia patosu, i dzieki bogini.

    Komentarz - autor: evita_duarte — Kwiecień 19, 2010 @ 8:55 am

  5. U nas tylko na TVP1,TVP2,TVP Info, TVN, TVN24 i Polsat była relacja😉 Na MiniMini czy Disney Channel mozna było bajki zobaczyć. heh

    Moim zdaniem, żadnego cyrku nie było, i całe miliony właśnie na tych kanałach oglądało relacje na żywo z każdego ważnego wydarzenia. Nie są to lata 90-te w Polsce, że w TV były 2-3 programy.

    Komentarz - autor: matipl — Kwiecień 19, 2010 @ 9:06 am

  6. No TYLKO znaczy dla mnie coś innego, kompletnie innego. No i cyrk był zdecydowanie- i mówie tu tylko o zachowaniu mediów. Zachowania polityków a tym bardziej kleru nawet nie chce mi się komentowac, bo cyrk to słowo zbyt łagodne.

    Komentarz - autor: evita_duarte — Kwiecień 19, 2010 @ 9:14 am

  7. Każdy ma prawo do swojego zdania, znaczna część Polaków skupiła się na czymś innym. Ja oglądałem na biężaco na TVP Info i nie mam nic do zarzucenia.

    Komentarz - autor: matipl — Kwiecień 19, 2010 @ 9:17 am

  8. I pozwole sobie jeszcze zacytować Stardust- „Polska kocha zalobe. To jest fakt niepodwazalny, jako narod Polacy uwielbiaja zyc w bolu, rozpaczy i zalani lzami. Gdyby mozna bylo wybudowac mocarstwo na lzach, to Ameryka nie ma zadnych szans, ale Polska bylaby Mocarstwem swiata.” I jeszcze to, bo tutak pasuje jak ulał- „Nie jestem slepa, widze, tez tych wkurwionych, tych ktorzy sie nie zgadzaja, buntuja, ale to ich sie wlasnie nazywa nie-Polakami, wrogami, warcholami itp.”

    Komentarz - autor: evita_duarte — Kwiecień 19, 2010 @ 9:17 am

  9. OK, to w tej kwestii również mam Twój pełny obraz. Nie ma o czym dyskutować.

    Komentarz - autor: matipl — Kwiecień 19, 2010 @ 9:23 am

  10. powtórka z SubitoSana…

    Komentarz - autor: heimdall.laik — Kwiecień 21, 2010 @ 6:54 pm

  11. kupony rabatowe do sklepów

    Nie było dobranocki | Marzenkowo

    Trackback - autor: kupony rabatowe do sklepów — Styczeń 24, 2016 @ 6:35 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

