Marzenkowo

Styczeń 31, 2010

U Figurki- wspomnienie z dzieciństwa

Filed under: Fotografia, wspominki, Zdjecia — evita_duarte @ 8:52 pm

Czasem przed zaśnięciem myślę sobie o czasach mojego dzieciństwa, przypominam sobie wydarzenia i ludzi. Najczęściej miejsca. Widzę ulicę, gdzie się wychowałam (wychowałam się na ulicy🙂 Wczoraj przypomniało mi się jedno miejsce z sąsiedztwa. Na ulicy, gdzie mieszkał mój dziadek było osobne podworko z figurką Matki Boskiej. Rosły tam kwiaty i olbrzymie wspaniałe wierzby płaczące. Przynajmniej ja je tak pamiętam. https://i2.wp.com/www.goraswanny.yoyo.pl/d_goraswanny_grota_lurdzka_5.jpg Były tam ławki do siedzenia, jak w parku. Podwórko bylo zawsze zacienione i zawsze pachniało wilgocią, nawet w najgorętsze lato. Lubiły tam chodzić dzieciaki z całej okolicy. Miejsce było prawdopodobnie z założenia przeznaczone do modlitwy, ale nigdy nie widziałam tam nikogo modlącego się. Widziałam tam za to zabawy w chowanego, podchody, czy nawet wojnę. Nie przyponiam sobie żeby kiedykolwiek coś zosało tam zniszczone, czy zdeptane. A rosło tam naprawdę dużo kwiatów. Ech, dzieciństwa mi się zachciewa.

Zdjęciapochodzą stąd:

http://www.raciaz.eu/jesien.htm

http://www.goraswanny.yoyo.pl/goraswanny.htm

1 komentarz »

  1. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja wracam myślami z sentymentem do beztroskiego dzieciństwa. Podwórka pełnego zabaw i znajomych… Teraz dzieciaki inaczej spędzają czas:/

    Komentarz - autor: matipl — Luty 1, 2010 @ 3:02 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

