Marzenkowo

Styczeń 30, 2010

Pogoń

Filed under: emigracja, Taka Ameryka — evita_duarte @ 11:43 am

Czy poszukiwanie, ciągłe dążenie do czegoś jest lepsze od wygodnie zacumowanego statku? Czy naprawdę wrośnięcie korzeniami w jedno miejsce, związek czy pracę jest takie złe? Czy to świadczy o nierozwijaniu się? Mnie się tak czasem marzy zacumować i nie gonić za niczym, niczego nie zmieniać. Ot, być sobie zwyczajnie. Męczą mnie ciągłe zmiany miejsc i ludzi. Ciągle inna praca, nadal bylejaka. W poniedziałek zaczynam zajęcia, znów coś nowego. Czy to miasto okropne- wspaniałe na wszystkich wymusza taki bieg z przeszkodami, czy tylko ja nie potrafię się mu oprzeć? Czasem zachwyca mnie czar tych pogoni, pośpiechu, a czasem czuję, że muszę przystanąć. Ponoć największym przeklenstwem jest nie wiedzieć czego się chce. Ja nie wiem.

3 komentarzy »

  1. Doskonale rozumiem, tez gonie jak zwariowana, ciagle sie gdzies przeprowadzam, cos zmieniam, latam jak zwariowana. Potem mam wlasnie takie momenty, ze chce przysiasc, przystanac, zamknac oczy, odetchnac. A jak juz gdzies znajde te przystan spokoju, to po kilku godzinach „slysze” odglosy wlasnego starzenia sie i to jest najbardziej przygnebiajace;) Wiec znow wracam do tego ukochanego kotla i wpadam w wir gonitwy..za niczym. Uwielbiam to miasto:))))

    Komentarz - autor: stardust — Styczeń 30, 2010 @ 12:35 pm

  2. Stardust- doskonale zrozumiałaś. Ja akurat mam taki moment, że chcę przycupnąć, ale czy to by mi odpowiadało? Pewnie zaraz tęskniłabym za tą karuzelą.

    Komentarz - autor: evita_duarte — Styczeń 30, 2010 @ 1:15 pm

  3. myślę, że karuzela musi być- dla równowagi! pozdrówka!

    Komentarz - autor: evek — Styczeń 31, 2010 @ 12:50 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

