Marzenkowo

Listopad 26, 2009

Za co jestem wdzięczna- wpis okolicznościowy z okazji Thanksgiving

Filed under: emigracja, mydlo powidlo, Taka Ameryka — evita_duarte @ 12:30 am

Krótko i zwięźle, niekoniecznie w kolejności. Jestem wdzięczna za:

1. Mojego męża, bo kocha mnie i szanuje i wszystkie te takie z przysięgi

2. Moich przyjaciół, bo zawsze sa kiedy potrzeba. Wspieraja mnie kiedy tego potrzebuję, a potrafią się też bawić jak mało kto.

3. Za to, że jakoś przeżyłam tę trzydziestkę i nie była to wcale trzydziestka z opowiadań moich koleżanek- młoda jestem jeszcze.

4. Za to, że jestem tu gdzie jestem- w Stanach chociaż to wcale nie byl mój pomysł, żeby wyjechac.

5 Za to, że marzenia sie spełniają, a właściwie może za to, że mam poczucie, że sama moge je sobie spełniać, przynajmniej częściowo.

6. Za wiele, wiele rzeczy, które teraz nie przychodzą mi do głowy, ale jak sobie przypomne to dopiszę.

PS. pamietacie ten egzamin, o którym pisałam, że prawdopodobnie oblałam z kretesem? Myliłam się- zdałam i to na 94%. A tak się nasłuchałam o ludziach podchodzących do niego po 5 razy.

6 komentarzy »

  1. Wyniku egzaminu gratuluję🙂
    Co do Święta Dziękczynienia – niesamowita tradycja…

    Komentarz - autor: matipl — Listopad 26, 2009 @ 2:30 am

  2. gratulacje z okazji zdania egzaminu z takim wynikiem!
    no i Happy Thanksgiving!!!! :O)

    Komentarz - autor: evek — Listopad 26, 2009 @ 1:46 pm

  3. Dzięki Wam obydwojgu.
    Evek- Twoj komentarz jest Tysiecznym na tym blogu- taka Ciekawostka

    Komentarz - autor: evita_duarte — Listopad 26, 2009 @ 2:17 pm

  4. Ja również gratuluję zdanego egzaminu! Pozdrawiam.

    Komentarz - autor: AnetaCuse — Listopad 26, 2009 @ 5:36 pm

  5. Marzenia sie spelniaja, ja jestem najlepszym tego przykladem. dzieki za Marzenke, ze stanela na mojej drodze, nie chce nawet myslec gdzie bym teraz byla bez niej……………………..wiem ze napewno daleko z tylu.

    Komentarz - autor: jola — Listopad 26, 2009 @ 8:23 pm

  6. Jola dzięki kochana, cieplo mi sie na sercu zrobiło.

    Komentarz - autor: evita_duarte — Listopad 26, 2009 @ 9:24 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

