Marzenkowo

Listopad 25, 2009

Podział ról

Filed under: Koty, mydlo powidlo, Prywata, Szekspir — evita_duarte @ 5:07 pm

Jestem cierpliwa zazwyczaj, staram się przynajmniej, ale jak się wkurze to mi się ulewa.  Gotuję dla niego, sprzątam po nim. Specjalnie jeżdżę, żeby mu kupic coś specjalnego.

A on? On mnie @#$%&* zaszczyca swoim towarzystwem, albo i nie. Nie gada ze mną, ale nie daj bogini nie zrobię mu jedzenia. Wtedy drze się jak głupi, daję słowo- sąsiedzi go słyszą. Czy on mi gotuje? Nie! On to nawet kłaczka z podłogi nie podniesie. Dobrze, że dupy nie muszę mu podcierać . Taki sobie ubzdurał podział ról- ja mu nadskakuję, on ma fochy. Potrafi kilka dni z rzędu być nie w sosie a później jakby nigdy nic przyłazi sobie do mojego łóżka.

Taki jest- mój kot, a myśleliście, że kto?.

4 komentarzy »

  1. No to ja mam lepiej. Mój pies bardzo zabiega o moje względy. Wprawdzie tyłka mu nie podcieram, to od czasu do czasu trzeba mu coś stamtąd pomóc wyciągnąć😉.

    Komentarz - autor: AnetaCuse — Listopad 25, 2009 @ 7:28 pm

  2. Szekspir zachowuje sie jakby byl polbogiem, nie ma mowy o zabieganiu o względy. To ja sobie mogę o niego pozabiegać.

    Komentarz - autor: evita_duarte — Listopad 25, 2009 @ 7:45 pm

  3. no no a ja myslalam ze tu chodzi o kogos innego……………lol

    Komentarz - autor: jola — Listopad 26, 2009 @ 8:25 pm

  4. no a jak ma się zachowywać Pan wobec służby?

    Komentarz - autor: odwodnik — Grudzień 5, 2009 @ 6:08 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

