Marzenkowo

Listopad 2, 2009

Taki sobie wpis

Filed under: emigracja, Fotografia, Galeria, Taka Ameryka, Zdjecia — Tags: — evita_duarte @ 1:00 am

Przeprowadzka to ciężka praca. Myślałam, że jajo zniosę. Teraz zostało rozpakowywanie, zmiana adresu we wszystkich urzędach, kartach kredytowych ec. Inernet mam sporadcznie. Telewizji nie mam i raczej nie będę, bo nikt nie oglądał, a płacić trzeba było. Nie wiem jak często będę bywać.

Impreza z okazji halloween się udała🙂

14564_1269930234857_1427900738_787980_5875987_n

 

 

2 komentarzy »

  1. O, przeprowadziłaś się! Zgaduję, że nadal w Wielkim Jabłku? Fota super, wyglądasz naprawdę w roli🙂.

    Komentarz - autor: AnetaCuse — Listopad 2, 2009 @ 6:52 am

  2. Tak, przeprowadziłam się bardzo niedaleko starego adresu. Nie wyobrażam sobie całego zamieszania gdbym wyprowadzała się chociaż na Queens, o wyjeździe poza NY nawet nie chcę myśleć.
    PS. Dzięki. Ledwie zdołałam jeszcze jechać na imprezę po przeprowadzce, ale było warto.

    Komentarz - autor: evita_duarte — Listopad 2, 2009 @ 8:54 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

