Marzenkowo

Październik 20, 2009

Koniec starego, początek nowego

Filed under: emigracja, Studenckie historie, Taka Ameryka, wspominki — evita_duarte @ 10:01 am

Nową pracę mam zacząć w poniedziałek. Pojawiają się jednak inne oferty i pewnie wybiore tę najbardziej mi odpowiadającą finansowo.

Będe tęsknić za uczeniem. Nie raz narzekałam na moich studentów, że leniuchy, że podelce, że brakuje im podstaw kultury. I kiedy tak narzekałam, to była prawda, ale to były zjawiska marginalne. Większośc moich studentów to były albo Azjatki, albo Murzynki. Azjatki były bardzo wymagające, sympatczne i miłe, do tego nieśmiałe. Murzynki były sympatyczne, hałaśliwe i łatwo się zniechęcały. Czyż nie tak tworzy się stereotypy? Ale tak właśnie było w tym przypadku. Ileż razy ja się nasłuchałam, że powinnam znaleźć sobie czarnego chłopaka. Czasem było to zabawne, a czasem złośliwe.

Będę tęsknić za wszystkimi aspektami pracy ze studentami. Z niektórmi się zaprzyjaźniłam tak mocno, że ciężko uwierzyć jak to się zaczęło. Niektórzy piszą do mnie, albo dzwonią cały czas. W szkole językowej przestałam pracować dwa i pół roku temu i nadal dostaje maile czy smsy od moich studentów.

Teraz czas na nowe cele i przygody, czy ciekawsze okaże się niebawem. Zawsze z resztą do uczenia będę mogła wrócić i kiedyś to pewnie zrobię.

5 komentarzy »

  1. Zmiany czasem są dobre, mam nadzieję, że tak będzie w Twoim przypadku. I trzymam kciuki za egzamin.

    Komentarz - autor: AnetaCuse — Październik 20, 2009 @ 11:56 am

  2. powodzenia w NOWYM!!! ważne, żeby iść do przodu! :O)

    Komentarz - autor: evek — Październik 20, 2009 @ 10:31 pm

  3. Dzięki dziewczyny. Tak wlaśnie też staram się myśleć, że te zmiany nawet jeśli po gruzie to i tak muszą wyjść mi na dobre.

    Komentarz - autor: evita_duarte — Październik 21, 2009 @ 9:06 am

  4. O, gratulacje!
    A co to za praca? Skoro nie nauczycielka?

    Komentarz - autor: futrzak — Październik 21, 2009 @ 3:30 pm

  5. Gratulacje – szybciutko znalazłaś nowe zajęcie, a w dzisiejszych czasach nie jest to łatwe.

    Komentarz - autor: salon nowojorski — Październik 24, 2009 @ 2:04 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

