Marzenkowo

Październik 8, 2009

Unemployed

Filed under: emigracja, Pieniadze, Taka Ameryka — Tags: , , , — evita_duarte @ 11:03 pm

Pożegnałam się z moją pracą w zeszłm tygodniu i teraz szukam nowej. Mimo, że widziałam o tym z góry to i tak był to emocjonalny dzień. Obiecałam sobie, że nie uda im się wycisnąć ze mnie ani jednej łezki, nie znoszę sie wzruszać. Wycisnęli nie tylko ze mnie, ale i z siebie. Nie dość, że kwiatki to jeszcze oczywiście porad nie było końca. Zżyłam się z nimi i nawet jak nie przepadałam za tym miejscem to i tak się przyzwyczaiłam.

Ponoć nie ma nic gorszego od przzwyczajenia, ponoć ono zabija pasję i uniemożliwia rozwój. Ponoć, na razie nie wiem. Jestem bezrobona, może mi sie odwidzi jeszcze.

11 komentarzy »

  1. no to powodzenia w szukaniu nowej!!! :O)

    Komentarz - autor: evek — Październik 9, 2009 @ 12:21 am

  2. „Ponoć nie ma nic gorszego od przzwyczajenia, ponoć ono zabija pasję i uniemożliwia rozwój”
    Święte słowa. Dodam jeszcze, że praca u kogoś to robienie na kogoś, za co otrzymujesz jakieś resztki.
    Może po zrzuceniu tego jażma etatu ruszysz w stronę własnej firmy?

    Komentarz - autor: Tomasz — Październik 9, 2009 @ 1:52 am

    • Mój ślubny też mi tak powtarza i też mnie zachęca, ale ja sama nie wiem🙂 dużo biznesów teraz upada.

      Komentarz - autor: evita_duarte — Październik 9, 2009 @ 9:53 am

  3. Ściskam i powodzenia we wszystkim nowym🙂

    Komentarz - autor: sporothrix — Październik 9, 2009 @ 9:01 am

  4. powodzenia!

    Komentarz - autor: hjuston — Październik 9, 2009 @ 9:03 am

  5. Dzięki wszystkim, jak na razie idzie słabo.

    Komentarz - autor: evita_duarte — Październik 9, 2009 @ 10:02 am

  6. Trzymam kciuki!

    Komentarz - autor: AnetaCuse — Październik 9, 2009 @ 2:26 pm

  7. Do odwaznych swiat nalezy. Trzymam kciuki.

    Komentarz - autor: ania — Październik 9, 2009 @ 5:20 pm

  8. Nie ma co się załamywać, trzeba iść do przodu:)

    Komentarz - autor: unikalne — Październik 13, 2009 @ 1:49 pm

  9. Cała naprzód ku nowej przygodzie!
    Trzymam kciuki.

    Komentarz - autor: brytyjka — Październik 16, 2009 @ 8:23 am

  10. przykro mi.
    mnie to spotkalo w lutym. do tej pory szukam…

    Komentarz - autor: cutierski — Październik 18, 2009 @ 10:49 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

