Marzenkowo

Wrzesień 21, 2009

Dekoratorskie Inspiracje

Filed under: emigracja, mydlo powidlo, Na wlasne oczy, Znalezione w sieci — evita_duarte @ 7:18 pm

Z gustem jest zawsze taki problem, że każdy ma inny, a w dodatku lubi się zmieniać. Moda przychodzi i odchodzi i upodobania się znieniają. Przedmioty, które kupiłąm kiedys teraz mi się już mogą nie podobać. Nie ma problemu jeśli znudzi się para butów czy spodnie. Gorzej byłoby gdybym meble chciała zmieniać co pół roku.  Na szczęście meble mam proste i tak łatwo z mody nie wyjdą. Uważam, że meble powinny być właśnie takie: proste, praktyczne i o regularnych kształtach. Powinno się mieć latami i nie zawracać sobie głowy nowymi zbyt często.  Postanowiłam zatem na razie nowych mebli nie kupować, no może jednak łóżko.

Ponieważ jednak przeprowadzka się zbliża, to zaczęłam szukać inspiracji dekoracyjnych. Wystrój wnętrz jest indywidualną sprawą i chyba trzeba mieć jakiś smak, wyczucie, czy co tam jeszcze, żeby urządzić sobie przytulne gniazdko. Przeglądałam te zdjęcia i nic mi się nie podoba. Lubię proste, jasne wnętrza, ale te które widziałam były albo za proste albo za pstrokate. Albo za dużo dekoracji, albo zupełnie ich brak. Chcę mieć ładne udekorowane mieszkanie ale w Nowym Jorku mieszkania są niewielkie. Nasza brooklyńska klateczka będzie co prawda większa od obecnej, ale nadal to klateczka, a nie rezydencja.

A może Wy macie jakieś sugestie, przydatne strony, zdjęcia?

PS. Lecę bo kolejny sezon Housa właśnie się zaczął.

5 komentarzy »

  1. ja jak sobie cos zobacze w necie , co mi sie podoba, to sobie taka fote wrzucam do swojej galerii na stronie:

    http://ewamalcher.com/galeria/index.php?album=made+by+OTHERS%2Fdesign

    zajrzyj, moze cos znajdziesz akurat ;O)
    pozdrowka!!!

    Komentarz - autor: evek — Wrzesień 21, 2009 @ 9:22 pm

  2. bardzo bardzo zazdroszczę housa… może nam (mi i Lolce) będziesz nagrywać?

    Komentarz - autor: odwodnik — Wrzesień 22, 2009 @ 10:41 am

  3. Hm… moge cos zasugerowac, doradzic, bardzo konkretnie (to moje hobby).
    Masz zdjecia tego nowego miejsca? Posiadanych juz mebli? Bez tego raczej sensownie sie dekoracji nie da zrobic…

    jesli jestes zainteresowana to prosze napisz na ninka @ mac com

    Komentarz - autor: futrzak — Wrzesień 22, 2009 @ 4:15 pm

  4. Odwodnik- nie wiem czy mam funkje nagrywanie, sprawdze🙂

    Futrzak- Za kilka tygodni bede miala wszystko i jasne, ze przesle zdjecia. Spadlas mi jak z nieba🙂 E-mail ten, ktorym sie tu logujesz?

    Komentarz - autor: evita_duarte — Wrzesień 22, 2009 @ 5:54 pm

  5. czasem w miesieczniku dwell maja fajne wnetrza i meble

    Komentarz - autor: hjuston — Wrzesień 22, 2009 @ 8:09 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

