Marzenkowo

Sierpień 19, 2009

Trzecia dekada zakończona (ach ta matematyka)

Filed under: Co w duszy gra, emigracja, feelings, mydlo powidlo, Prywata — evita_duarte @ 11:11 am

W sobotę spotkałam się ze znajomymi w klubie. Oblewaliśmy moje urodziny, które były wczoraj. Zabawa była przednia. Dawno się tak nie wytańczyłam, wyśmialam i wyskakałam i to jeszcze w przednim towarzystwie.

Wczoraj z samego rana rozmawiałam przez skype z rodziną. Odśpiewali mi sto lat i życzyli spełnienia marzeń. Bardzo to było miłe. W pracy miałam niespodziankę: tort lodowy z moim imieniem, śpiewali Happy Birthday, ktoś wyglosił przemówienie na moją cześć. Dostałam też prezenty🙂 Pracować nie musiałam, z wyjątkiem tej jedenej lekcji na samym początku. Później spotkałam się z parą, która nie mogla pojawić się w sobotę. Urządzili mi piknik w Central Parku. Był tort, szampan i owoce. Były naewt świeczki, bo siedzieliśmy tam do 22. Sto lat i Happy Birthday też było, nawet on, który jest Turkiem śpiewał sto lat. Tyle lat w związku z Polką do czegoś zobowiązuje. Zwłaszcza jeśli ma się tylu przyjaciół Polaków. Przegoniły nas błyskawice; mnie udało sie uciec burzy, im nie bardzo.

To był naprawdę wspaniały dzień mimo, że J. nie było. On świętował ze mną w sobotę. Wspaniale zakończyłam moje lata dwudzieste i rozpoczęłam trzydzieste. Życzcie mi, żeby cała dekada była taka wyjątkowa. Mając tylu fajnych ludzi wokół mnie nawet po siedemdziesiątce będę czuła się piękna i młoda🙂

tort

8 komentarzy »

  1. Hm. To które właściwie urodziny to były? Bo jeśli trzydzieste („rozpoczęłam trzydzieste”) to nieubłagana matematyka mówi, że zaczęłaś czwartą dekadę…

    Komentarz - autor: miskidomleka — Sierpień 19, 2009 @ 11:42 am

  2. Zmiana kodu-trojka z przodu. Witaj w klubie. Gratulacje!

    Komentarz - autor: milusiaki — Sierpień 19, 2009 @ 12:16 pm

  3. Wyjątkowej dekady i w ogóle wszystkiego najlepszego życzę 🙂

    Komentarz - autor: sporothrix — Sierpień 19, 2009 @ 12:49 pm

  4. Wszystkiego najlepszego! No i witaj w klubie🙂.

    Komentarz - autor: AnetaCuse — Sierpień 19, 2009 @ 2:23 pm

  5. Właściwieto ropoczęłam drugą bo pierwsza się nie liczy (jak czegoś nie pamiętam to nie miało miejsca), druga była taka żeby lepiej nie pamiętać, trzecia się nadaje- no piweidzmy więc w sumie to mam 15 lat i tego będę się trzymać

    Komentarz - autor: evita_duarte — Sierpień 19, 2009 @ 4:05 pm

  6. STO LAT, STO LAT! Teraz dopiero zacznie się życie🙂 Wszystkiego najpiękniejszego.

    Komentarz - autor: matipl — Sierpień 20, 2009 @ 2:27 am

  7. Wspaniałej następnej dekady i spełnienia marzeń!! STO LAT!!!!!!!😉

    Komentarz - autor: derek88 — Sierpień 20, 2009 @ 10:24 am

  8. wszystkiego najlepszego!

    Komentarz - autor: hjuston — Sierpień 21, 2009 @ 2:33 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

