Marzenkowo

Sierpień 10, 2009

Po powrocie- koniec wakacji

Filed under: emigracja, Na wlasne oczy, Podroze, Taka Ameryka — evita_duarte @ 12:45 pm

Ten tydzień zlecial bardzo szybko i zanim sie obejrzałam wylądowałam spowrotem na JFK. Chmury otaczały lotnisko, a później rozpętała się burza. To nie do wiary, że jeszcze rano tego dnia byłam w rozpalonym słońcem Las Vegas. To były najlepsze jak dotąd wakacje w moim życiu. Samo miasto przerosło moje oczekiwania, bo nie spodziewałam się za wiele. To co zobaczyłam poza miastem rzuciło mnie na kolana. Zobaczenie Grand Canyon było moim marzeniem od dawna i to był główny cel mojej podróży. Główny, ale nie jedyny. Jeślibyście mieli kiedyś okazję znajdować się w tej części Stanów polecam zatrzymanie się tam choć na chwilę.

 Mam tylko jedna uwagę: Las Vegas nie jest dla dzieci. Wiele było tam par z dziećmi, które zwyczajnie się nudziły. Chociaż teoretycznie nie mają one wstępu w niektóre mejsca kasyn to i tak je tam widziałam. Poza tym nawet na ulicach Las Vegas widać, że jest to miasto dla dorosłych. Tak jak nie polecałabym nikomu wieczoru panieńskiego w Disneylandzie tak samo nie polecam Las Vegas na wakacje z dziećmi.

6 komentarzy »

  1. Hm, znaczy się Las Vegas jest dla mnie🙂. Chociaż może i nie – tam raczej nie ma gdzie kajakować…

    Komentarz - autor: AnetaCuse — Sierpień 10, 2009 @ 1:27 pm

  2. Tez sobie za bardzo nie wyobrazam, co mozna robic w Las Vegas z dziecmi. Chyba ze potraktowac je jako baze wypadowa do zobaczenia paru swietnych rzeczy w okolicy jak Wielki Kanion, czy Dolina Smierci.
    Ja bylam bez dzieci i sie wynudzilam.

    Komentarz - autor: ania — Sierpień 10, 2009 @ 3:16 pm

  3. Ania- ja właśnie tak potraktowałam Las Vegas🙂 Chociaż w samym LV spędziłam półtora dnia i się nie nudziłam. I wierz mi wiele osób przyjechało z dziećmi, które marudziły tylko . Słusznie z resztą, bo północ to czas na sen a nie włóczenie się po kasynach.

    Aneta LV może nie, ale można jechać na pływ Rzeką Kolorado w dole Kanionu.

    Komentarz - autor: evita_duarte — Sierpień 10, 2009 @ 4:23 pm

  4. jest jeszcze sporo jezior do kajakowania, ale Kolorado (najlepiej w parkach) gwarantuje wspaniale widoki.

    Komentarz - autor: daytrader69 — Sierpień 12, 2009 @ 10:28 am

  5. Piękne zdjęcia Wielkiego Kanionu. Zdecydowanie muszę sie tam wybrać🙂

    Komentarz - autor: sporothrix — Sierpień 12, 2009 @ 10:34 am

  6. Dla mnie też Las Vegas stało się bazą wypadową do miejsc takich jak Grand Canyon i Dolina Śmierci. A samo miasto faktycznie zdecydowanie więcej oferuje rozrywek dla dorosłych niż dla dzieci.

    Komentarz - autor: salon nowojorski — Sierpień 14, 2009 @ 11:26 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

