Marzenkowo

Lipiec 29, 2009

Czy zazdrościsz czegoś którejś ze swoich przyjaciółek?

Filed under: Blogowanie, emigracja, mydlo powidlo, Taka Ameryka — evita_duarte @ 9:28 pm

Takie pytanie zadał Roger Sarze, kiedy graliśmy w chwilę szczerości. Ja oczywiście zaraz sama zadałam sobie pytanie czego zazdroszczę, bo, że zazdroszczę wiem na pewno.

Jednej z moich koleżanek zazdroszczę zacięcia w tym co robi. Cokolwiek by to nie było, po prostu bierze sie do roboty. Jak już coś postaniowi, to dąży do obranego calu. Ma oczywiście czasem wątpliwości, ale nie roztkliwia się nad sobą, czego o mnie czasem nie da się powiedziec.

Inna moja znajoma jest chyba najbardziej zadowoloną osobą jaką znam. Nie dba o to czy ma, czy nie ma, cokolwiek się nie dzieje jej jest dobrze na świecie. Jeszcze nigdy nie poznałam nikogo, kto tak mało wagi przywiązywałby do stroju, makijażu, manicure, czy nawet otoczenia. Ona jest zadowolona jak wyjdzie wcześniej z pracy, ale tez jak musi dłużej zostac. Nie narzeka, jak zabronią jej wziąc przerwę, za która nie ma płacone. Dla mnie moja przerwa jest święta. Jak chcecie mnie jej pozbawic to musicie mi zapłacic za to, że pracuję w jej trakcie.

Ciekawe czego mi można pozazdrościc?

7 komentarzy »

  1. Włosów, talentu fotograficznego🙂.

    Komentarz - autor: AnetaCuse — Lipiec 30, 2009 @ 5:34 am

  2. i że budzisz się rano i widzisz Nju Jork!!! :O)

    Komentarz - autor: evek — Lipiec 30, 2009 @ 11:05 am

  3. Ze nie masz meza uczulonego na koty😉

    Komentarz - autor: ania — Lipiec 30, 2009 @ 1:27 pm

  4. Albo raczej, ze masz meza nie uczulonego na koty.

    Komentarz - autor: ania — Lipiec 30, 2009 @ 1:29 pm

  5. tego, że możesz napisać (z czystym sumieniem mam nadzieję), że „Seksu nie lubią tylko żony mężów kiepskich w łóżku.” bo może wynikać z tego, że nie masz tego problemu😉

    Komentarz - autor: oynad — Lipiec 31, 2009 @ 5:09 pm

  6. LOL

    Komentarz - autor: evita_duarte — Lipiec 31, 2009 @ 10:35 pm

  7. Zaraz Ci napiszę na ucho czego Ci zazdroszczę🙂
    Ale Ty i tak wiesz.
    Pozdrawiam!

    Komentarz - autor: cito1 — Sierpień 1, 2009 @ 12:48 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

