Marzenkowo

Lipiec 26, 2009

Arbuzy, wiśnie, truskawki

Filed under: Blogowanie, Co w duszy gra, mydlo powidlo, Prywata — evita_duarte @ 6:49 pm

Lubię tę porę roku, lubię za wiele rzeczy. Za pogodę, nawet burze. Za atmosferę wakacji, nawet jak jest dużo pracy. Lubię za plażę, za zwiewne sukienki i krótkie spodenki. Za wodę w oceanie i basenie, od której moja skóra robi się sucha i pomarszczona.

Najbardziej jednak lubię tę porę roku za jedzenie. Ja kocham jeśc, a to co mogę jeśc latem jest tak różnorodne i smakowite, że mogłabym siedziec i wcinac smakołyki całymi dniami. Kupiłam dziś arbuza, dwa funty wiśni, dwa opakowania jagód, jabłka i pomarańcze. Niby zimą też są te wszystkie owoce, ale wtedy zupełnie inaczej smakują. Latem czuję się jak gdybym jadła słońce. A ja przecież lubię słońce.

5 komentarzy »

  1. a ja lubie tegoroczne chlodne lato w chicago za to, ze mozna spac przy otwartym oknie a nie przy wlaczonej klimie!!! ;O) poza tym arbuzy i czeresnie…. mniam!!!!!!!!!!! ;O)

    Komentarz - autor: evek — Lipiec 26, 2009 @ 7:33 pm

  2. pelna zgoda. ach, te pomidorki na sloncu wygrzane, te ogorki malosolne, ta fasolka szparagowa, kalafior z targu farmerskiego, brzoskwinie z jersey… ekstaza.

    Komentarz - autor: bigapple1 — Lipiec 26, 2009 @ 8:10 pm

  3. zapomniałam dodac, że kupiłam jeszcze śliwki i wszystkiego już popróbowałam, mam nadzieję, że mój żołądek to zniesie.

    Komentarz - autor: evita_duarte — Lipiec 26, 2009 @ 9:02 pm

  4. no zgadzam sie z Toba, że zimą te owoce całkiem inaczej smakują :ja też bardzo lubię owoce🙂 wszystkiieee oprócz ananasa, arbuza i mango😉 a najbardziej lubię pojechać do babci na wieś i tam chodzić i jeść co popadnie😀 maliny, truskawki, wiśnie, czeresnie śliwki …itd😉
    pozdrawiam serdecznie🙂
    i zapraszam do mnie : http://www.18angel.wordpress.com

    Komentarz - autor: 18angel — Lipiec 27, 2009 @ 8:38 am

  5. wytrzyma. ja takie mieszanki jem kazdego wieczoru i wytrzymuje🙂
    moje ulubione to morele

    Komentarz - autor: hjuston — Lipiec 27, 2009 @ 12:42 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

