Marzenkowo

Lipiec 21, 2009

Weekend

Filed under: Podroze, Prywata, Taka Ameryka — evita_duarte @ 5:54 pm

Mój pierwszy całkowicie wolny weekend od dawna spędziłam na kacu. Lekcja: nie pić z kimś, kto ma większą wprawę. Pół soboty przechorowałam, a to słońce za mocne na plaży, a to śmierdzący palacze, a to ryk bachorów. Nawet nałożenie olejku mi nie szło i przed poparzeniem ocalił mnie mężu. On i SPF 30. Cały dzień był jakiś niemrawy.
Za to w niedzielę poszliśmy do parku wodnego. Dla mnie to był pierwszy raz. Nie przepadam za parkami rozrywki, a tu prosze, bawiłam się jak dzieciak, dużo lepiej niż się spodziewałam. Taki park to co innego niż wesołe miasteczko. Wszelkie karuzele, czy inne cuda łacznie z rollercosterem, wywołuja we mnie nudności. Park wodny nie. Zaliczyłam każdą ślizgawkę i ponoć darłam się wniebogłosy. Zabawę miałam przednią.

4 komentarzy »

  1. Fajnie, że w końcu miałaś okazję zrobić coś dla siebie (pomijając kaca). Też lubię parki wodne, ale sto lat nie byłam.

    Komentarz - autor: AnetaCuse — Lipiec 21, 2009 @ 7:48 pm

  2. Z kaca tez jakas lekcje wyciagne, wiec nie jest zle. Po weekendzie czulam sie zmeczona ale bylo warto🙂

    Komentarz - autor: evita_duarte — Lipiec 22, 2009 @ 9:48 am

  3. no to teraz czekam na opis kolejnego wolnego calkowicie weekendu! oj, bedzie sie dzialo, mysle… ;O)

    Komentarz - autor: evek — Lipiec 23, 2009 @ 12:45 am

  4. Tym razem chyba bedzie spokojnie…

    Komentarz - autor: evita_duarte — Lipiec 23, 2009 @ 10:26 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

