Marzenkowo

Czerwiec 1, 2009

Szambo

Filed under: Komentarze, Polska, Znalezione w sieci — evita_duarte @ 10:55 pm

Rzecz medialno- blogowa. Piszę sobie pod psaeudonimem, chociaż wiecie jak mam na imię, to tu jestem Evita. Niektórzy znają moje inne dane łacznie z adresem, czy rozmiarem bielizny.  Ale tylko ci, którzy maja znać. Bardziej zainteresowani czy spostrzegawczy od innych wiedzą więcej, większości zupełnie wystarcza, to co im daję. I jest fajnie, kryję się pod moim pseudonimem i chociaż nie zasłaniam sioę tak bardzo jak inni blogerzy, czy blogerki to dobrze mi z tym, że nie wszyscy mnie identyfikuja z realną osobą.

Ale miało być o Katarynie, czy raczej o odpowiedzialności za słowo pisane w necie. Czy blogerzy powinni ponosić odpowiedzialność za to co piszą, aż do granicy ich ujawnienia z imienia, nazwiska i numeru buta? W końcu jak mają czelność krytykować kogoś puiblicznie wymieniając jego dane, to powinni też mieć czelność podać swoje, czy tak? Otórz nie do końca. Chociaz nie identyfikuję się z kataryna i z jej opiniami minie zawsze po drodze, to uważam, że to co zrobił dziennik, to zwykłe szambo. A to co powiedziała na ten temat Wielka i Dostojna Rada Moralności (czy jak jej tam) to kolejny ściek. Ale co ja się znam.

Czy nie od tego mamy te blogi, żeby wydawać na nich sądy. Czy nie od tego blogi są, żeby były stronnicze? I co, jednemu dziennikarzynie z drugim żal dupę ściska, że taka Pani Jsieniepodpisze pisze lepsze teksty od nich? Lepszą robotę odwala?

Ja tam nie wiem ile w tym wszystkim jest prawdy i czy Kataryna sama nie chciała być ujwaniona, a to teraz tylko ładny pretekst. I szum się piękny zrobił. Wiem jedno, jakby mnie ktoś wyguglał tak łatwo jak panią K. to tez bym się wpieniła.

Dodaj komentarz »

Brak komentarzy.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

