Marzenkowo

Grudzień 2, 2008

Dziwny kraj

Filed under: emigracja, Fotografia, Taka Ameryka — Tags: , , , — evita_duarte @ 11:03 pm

Uwielbiam zdjęcia. Moje własne, ludzi, których znam, ich dzieci (nie w nadmiarze), ich zwierząt, ich przyjaciół, miejsc w których byli etc. W salonie mam 18 (słownie: osiemnaście) zdjęć: na ścianie, meblach drzwiach. Wiszą w ramkach, stoją, albo przyklejone są taśmą klejącą. W kuchni mam zegar(nie chodzi) ze zdjęciem ślubnym. W sypialni mniej, ale też trochę.

Mało mi było i zamówiłam kalendarz ze zdjęciami. Dobrałam zdjęcia do ważnych dat i do pór roku. Każdy miesiąc opatrzyłam cytatem- śmiesznym, głupim, poważnym, mądrym, romantycznym- co mi akurat pasowało. Poświęciłam na to kilka godzin. Kalendarz zaczyna się od grudnia 2008, czyli od wczoraj. Dostałam go dzisiaj- prawie idealnie. Co z tego jak kalendarz był lekko zagięty. Nie był zniszczony, o nie, ale jak ktoś sie przypatrzył to zobaczyłby, że coś tam jest nie tak.

Wkurzyłam się. Zadzwoniłam do biura obsługi, które teraz, w okresie przedświątecznym, pracuje do późna. Odczekałam swoją godzinę (!) w kolejce, ale jak już się rozgadałam to im wygarnęłam, że nie spodziewałam się takiej kolejki po HP, że spędziłam długie godziny nad kalendarzem, że zamiast się teraz nim cieszyć to się wkurzam, że nawet jak mi wyślą nowy to i tak przyjdzie w połowie grudnia, a ja przecież chciałam od początku etc. Pani była trochę mało rozgarnięta, bo jak jej zapytałam co może mi zaoferować to powiedziała, że się zastanawia. W końcu jednak zwróciła mi moje pieniądze, nie każąc zwracać kalendarza. Zadowoliło mnie to w zupełności, ale ona zaoferowała mi jeszcze kredyt na kolejny kalendarz.

Tak oto dba sie o klientkę w tym dziwnym kraju. Mają jak w banku, że nie zrezygnuję z ich usług.

1 komentarz »

  1. zdjecia sa cool! ;O)

    Komentarz - autor: evek — Grudzień 3, 2008 @ 8:48 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

