Marzenkowo

Listopad 30, 2008

Nostalgicznie

Filed under: Co w duszy gra, emigracja, feelings, mydlo powidlo, Taka Ameryka — evita_duarte @ 11:12 pm

Ten długi weekend dobiega końca. Nie był to za wesoły czas, biorąc pod uwagę wydarzenia w Indiach. Wiele już na ten temat napisano, wiec ja sobie daruję. Niech stąpają, chociaż  nie wierzę, że to był ich czas.

Jesień pomału odchodzi ustępując miejsca zimie, a ja nie mogę uwierzyć, że już za chwilę kolejny rok dobiegnie końca. Czas leci zbyt szybko, miesiąc po miesiącu, rok po roku. Jutro już grudzień. Zbliża się kolejne Boże Narodzenie z dala od Polski. To już będzie piąte.

2 komentarzy »

  1. u mnie tez stuknie piate BN poza PL… no czas leci… ja probuje sie jakos przerzucic na myslenie, ze to nie kolejny rok mija, tylko kolejny przede mna – tym bardziej, ze lata „parzyste” do najlepszych tutaj w USA u mnie nie naleza…. to mam cicha nadzieje, ze 2009 bedzie ciut lepszy – czego sobie i wszystkim zycze jak najglosniej! ;O)

    a apropos Indii i wydarzen, to u was w NY tez nie bylo za ciekawie, bo grozili wybuchami w metrze.

    Komentarz - autor: evek — Grudzień 1, 2008 @ 2:38 pm

  2. Dr Jekyll i Mr Hyde… to ja🙂

    A ile czasu stuknie od trzymania kciuków?🙂

    Komentarz - autor: cito1 — Grudzień 1, 2008 @ 3:13 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

