Marzenkowo

Październik 31, 2008

od serca cd.

Filed under: Co w duszy gra, feelings — Tags: , — evita_duarte @ 6:10 pm

Przyjaźń, przyjaciółka, przyjaciel, przyjaźnić się, kochać, miłość. Słowa wypowiadane często, może zbyt często, dla każdego mają inne znaczenie.  „Ja kocham ciebie” to nie to samo co”ty kochasz mnie”. Kocham męża, mamę, siostrę, moje robaki, przyjacółkę. To samo kocham, a to jednak zawsze cos innego.

Jak kocham to oczekuję, że będę kochana. Jak jestem w stanie dużo zrozumieć, wierzyć w dobre intencje, to myślę, że będzie to odwzajemnione. Jeśli się poświęcę, to chcę żeby to było docenione, bo chcę, a nie muszę przemierzać Nowego Jorku w poszukiwaniu tego jajka sadzonego, na które akurat miałaś ochotę.

Mówią, że miłość karmi się sama sobą, ale to gówno prawda. Sama to się może zeżreć,  unicestwić. Trzeba ją karmić choćby oscypkami (tu ukłon głęboki dla cit cit). Jakakolwiek nie byłaby to miłość to potrzebuje odwzajemnienia, rozpoznania, zauważenia. Ponoć nie potrzebuje tego miłość rodziców do dzieci, ale o tym się wypowiadać nie będę, bo to tak samo jakbym zaczęła mówić o fizyce kwantowej- nie mam o tym pojęcia.

Zatem jeśli mówisz o mnie „moja przyjaciółka” to wiedz, że ja pewnie do ciebie przyjadę w środku nocy, żeby ci otrzeć policzki z łez, a ty dla mnie?

3 komentarzy »

  1. Ja mogę jeno oscypki, w środku nocy nie da rady przyjechać – za daleko :*

    Komentarz - autor: cito1 — Listopad 1, 2008 @ 2:24 pm

  2. jak linie lotnicze troche upuszcza na taryfach, to ja sie deklaruje, ze moge ci w srodku nocy ocierac lzy! serio! choc jeszcze na twoja przyjazn to sobie nie zasluzylam, ale w ramach takiej dobrej blogowej-znajomosci! :O)

    Komentarz - autor: evek — Listopad 1, 2008 @ 11:17 pm

  3. „Jak kocham to oczekuję, że będę kochana” to wtedy trudno nazwać miłością😉
    Kocha się po prostu…

    Komentarz - autor: matipl — Listopad 3, 2008 @ 10:41 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

