Marzenkowo

Październik 24, 2008

I’m loosing it!

Filed under: Co w duszy gra, feelings, Prywata — evita_duarte @ 1:38 pm

 Potrzebuję wakacji. Najlepiej zaraz i najlepiej długich. Mam dość wszystkiego coraz bardziej. Czuję, że się gotuję i muszę wypuścić parę, bo eksploduję. Grudzień już blisko. Tak sobie tłumaczę bo boję się, że stracę kontrolę.

 Nie pamiętam kiedy ostatnio tak miałam, ale chyba dawno. Nie umiem znaleźć się w miejscu, gdzie szczuje się jednych na drugich, a mnie się karze za to, że dbam o swoje interesy, a na innych nie daję się szczuć. Hej, jak znam kogoś przez dwa lata to chyba wiem, co jest w stanie powiedzieć na mnie a co nie! Nikt mnie nie będzie skłócał z tymi, których lubię i nie zniosę jak będzie próbowała nas jeszcze raz obracać przeciwko sobie.

Czekam na grudzień

2 komentarzy »

  1. Ej, co jest? Pamiętasz o zajoncach? Głowa do góry, zawsze po przyciężkich dniach wszystko wraca do normy i zapomina się, że były jakiekolwiek problemy.
    Może dlatego, że w progu czekają już następne na swoją kolej?🙂

    Uśmiechnij się babo a nie marudź :*

    Komentarz - autor: zlotoslanos — Październik 25, 2008 @ 1:13 am

  2. oj, ja tez bym chciala wakacje – od wszystkich problemow!!
    3maj sie i pozdrawiam cieplo!

    Komentarz - autor: evek — Październik 27, 2008 @ 12:45 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

