Marzenkowo

Maj 29, 2008

Naomi Wolf, czyli Matką Być

Piekny wiosenny wieczor w Nowym Jorku. Pisarka i konsultantka polityczna Naomi Wolf spotyka sie z czytelnikami i innymi zaiteresowanymi jej nietuzinkową osobą w auli Pace University.

Wczorajszy jakże piękny wiosenny wieczór spedziłam na prelekcji Naomi Wolf. Nie jestem jej zagorzała wielbicielką, wręcz uważam, ze jest odrobinę zbyrt szalona jak na mój gust, ale Carol mnie zabrała, wiec poszłam. Wolf jest pisarką i konsultantką polityczną. Pisze też wiersze i jest aktywnie zaangażowana w ruch feministyczny. Tematyką spotkania był upadek Ameryki. A raczej upadek demokracji w USA. Słuchałam z zaciekwieniem z niektórymi tezami sie nie zgadzajac, przy innych potakujac głową.

Co mnie najbardziej zdziwiło? Naomi Wolf jest kobietą sukcesu. Jej ksiażki cieszą się wielką popularnością, jej wykłady uczeszczane są tłumnie. Ona sama natomiast kilkukrotnie podczas tych ponad dwóch godzin podkerślała, że jest matką. Tak jakby chciała za wszelką cene pokazać wszystkim, że jest normalna. Patrzcie na mnie spełniłam swą rolę jako kobieta, urodziłam dwojkę dzieci, kocham ich nad życie, a cała reszta to dodatek. Ok, wyolbrzymiam. Nie było aż tak, ale po co takie teksty: Ja to rozumiem, bo jestem matka i bla bla bla. A mowa wcale nie była o dzieciach, wcale nie o macierzyństwie. Poza tym, na litość, matki też są rożne i nie wszystkie tak samo spostrzegają rzeczywistość.

4 komentarzy »

  1. Niniejszym melduję, że oba filmiki po przetransportowaniu na telefon zostały odsłuchane, obejrzane, obwąchane :))))
    Co wybieram masz babo na opisie skype :**

    Komentarz - autor: cito1 — Maj 31, 2008 @ 1:04 pm

  2. Aaa i palec J. też🙂

    Komentarz - autor: cito1 — Maj 31, 2008 @ 1:04 pm

  3. może te matkowe akcenty mają ocieplić jej wizerunek.

    Komentarz - autor: rationalistka — Czerwiec 8, 2008 @ 11:56 pm

  4. Afte looking at a numbr of the bpog posts on your web page, I really appreciate yiur way off blogging.
    I bok marked iit to my bookmark site list and will be checking back soon.
    Take a loook at my website as well and tell me how yyou feel.

    Komentarz - autor: baby cribs — Październik 17, 2013 @ 5:11 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

