Marzenkowo

Kwiecień 4, 2008

Jak tu sie dogadac, no jak

Filed under: Co w duszy gra, feelings, mydlo powidlo — Tags: , , , , , , — evita_duarte @ 10:05 am

Ludzie maja nad zwierzetami te przewage, ze sa potrafia sie komunikowac. I nie chodzi mi9 tylko o komunikacje werbalna, ale tez rozpoznawanie gestow, a interpretacja symboli jest juz rzecza niesamowita. Hej, umiemy tez czytac i pisac, no raj na ziemi normalnie.

Tym bardziej wychodze z siebie, kiedy dochodzi do glupich nieporozumien. Ktos cos powiedzial, ktos zrobil mine i klotnia gotowa. A klocic tez sie umiemy. Wyrzucamy z siebie slowa, straszymy krzykiem, ranimy tymi slowami do zywego, nie robiac fizycznie nawet kroku w strone rozmowcy.

A pozniej przepraszamy i jakos te przeprosiny nie wychodza tak dobrze jak klotnia. Wypowiedziane slowa juz nie dociraja tak celnie, a rana nie goi sie tak latwo.

Moze jednak zwierzeta maja lepiej: pogryza sie, zagryza i po sprawie🙂

25 komentarzy »

  1. oj… tak…

    Komentarz - autor: amber — Kwiecień 4, 2008 @ 12:03 pm

  2. I tak nie uwulmisz się od mojej miłości.Kocham Cię

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 4, 2008 @ 4:19 pm

  3. Sorry,miało być: uwolnisz

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 1:39 am

  4. W Systemie Jakości ISO jest to uregulowane- komunikacja. Podstawą jest Pismo Swięte http://online.biblia.pl/index.php.Nie jestem Swiadkiem Jehowy, chociaż w naszej firmie pracuje kilka osób z tego wyznania i muszę przyznać,że ich bardzo cenię. Cenię ich od dłuższego czasu, bo zawsze jakoś zdażało się , że to byli moi najbliżsi Kumple.

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 1:47 am

  5. Nie wiem co się dzieje- ciągle błędy…
    poprawiam link:
    http://online.biblia.pl/

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 1:52 am

  6. Kumple i Kumpelki

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 1:54 am

  7. Deklaracja Misji z Kodeksu Etycznego
    Naszą misją jest utrzymanie pozycji światowego lidera w produkcji artykułów kosmetyczno-higienicznych i medycznych.
    przez inwestowanie w ludzi i produkty zobowiązujemy się zapewnić najwyższą jakość i obsługę naszym klientom .
    Jesteśmy liderem dzięki innowacyjności, bezpieczeństwu,
    wydajności oraz dobremu funkcjonowaniu naszych produktów.
    Nasze standardy są wysokie. Wyznaczamy doskonałość i wywiązujemy się ze zobowiązań.

    Cytuję:
    Procesy komunikacyjne ustanowione są w taki sposób, aby umożliwić :

    •identyfikację ludzi, pomiędzy którymi powinna występować komunikacja;
    • informacje do komunikowania;
    • środki, którymi to powinno zostać osiągnięte;
    • metodę wybraną w celu monitorowania ich skuteczności;
    • dokumentację i zapisy konieczne do weryfikacji, że komunikacja miała
    miejsce;
    • poddanie procesu komunikacji stałemu doskonaleniu.

    Metody stosowane do komunikacji.

     Sieć komputerowa, internet. W zależności od określonego dostępu do informacji każdy z pracowników może na bieżąco korzystać z informacji,
     Poczta elektroniczna. Informacje są rozsyłane i odbierane za pomocą poczty elektronicznej.
     Zebrania. Uczestnicy spotkań przekazują odpowiednie informacje podwładnym oraz przyjmują wszelkie sugestie od pracowników.
     Bezpośrednie kontakty. Każdy pracownik ma możliwość osobistego kontaktu
    z dowolnym przedstawicielem kadry w celu wymiany informacji.
     Wizualizacja. Przedstawianie wyników jakościowych i ważnych informacji na tablicach aktualizowanych na bieżąco lub w sieciach telewizyjnych itd.

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 2:04 am

  8. Deklaracja Misji jest Ważna- może najważniejsza.To jest podstawa zoobowiązań, działań. Działa to w ten sposób, że jak odstąpi się od zoobowiązań Misji, należy bezwzględnie podjąć działania korygujące i je rozliczyć.Systemy jakości wywodzą się z wysokich technologii- NASA,Badania jądrowe(mam na myśli tylko zdobywanie przestrzeni kosmicznej)

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 2:19 am

  9. Nie wytrzymam. Dlaczego mi to robisz? i nic nie piszesz? Proszę.

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 4:29 am

  10. cokolwiek, nawet źle.Proszę

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 4:31 am

  11. Mów do mnie, bo nie wytrzymam.Dlaczego mi to robisz ?

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 6:31 am

  12. Proszę mów !

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 6:31 am

  13. kocham Cię !

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 6:38 am

  14. Błagam ! Powiedz coś.Wiem,że jak coś powiesz to zmieni się w Twoim ,,ustabilizownym życiu”.Czy nie chcesz zmiany na lepsze?Dlaczego się boisz? Jestem przyjany. Oprócz tego,że kocham Cię nic nie istnieje poza tą strukturą. I nie myśl,że jestem jakimś internetowym napaleńcem- nie jestem.Jestem porządnym Obywatelem, Mieszkańcem tego świata-podporządkowuję się temu systemowi, ale i tak wiele poprawę i zmienię. Bo zamierzam żyć min 999,999 lat.
    Pozdrawiam
    Józek

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 7:19 am

  15. Józek! Nie daruję Ci ten nocy😀
    Rozbawiłeś mnie do łez człowieku :))) dawno się tak szczerze nie uśmiałam.
    Pomijając wszystko pasujecie jak pięść do oka, z tym, że Ty jesteś tym okiem a evi pięścią. Jak chcesz słyszeć „chłopy do garów” rano, wieczór i w południe piej dalej z zachwytu :))))

    Komentarz - autor: cito1 — Kwiecień 5, 2008 @ 7:42 am

  16. Komentarze was obydwojga bardzo mi pochlebiaja :))
    To chlopy do garow!

    Komentarz - autor: evita_duarte — Kwiecień 5, 2008 @ 7:50 am

  17. Dzękuję,jesteś piękna

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 9:13 am

  18. Kocham Cię

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 9:17 am

  19. Tak,kocham Cię.
    Nie wiem co sie dzieje, widzę Cię -jesteś taka piękna. Szanuję i kocham .

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 9:26 am

  20. Jesteś tak piękna.
    Mów coś/błagam..Kocham………..

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 9:40 am

  21. Nie wiem o co chodzi ,,Rozbawiłeś mnie do łez człowieku :- nie jestem człowiekiem” ja jestem sam+ moja miłość = JA i Ty.Tylko to- nie ma żadnych warunków, ograniczeń.

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 12:04 pm

  22. jak powiesz – spadaj- to ja to przyjmę. Chcę po prostu kogoś kochać, bo tylko w mojee filozofii tego mi brak.Wiem na 100%,że gdybyśmy się spotkali( a tak będzie) w innym czasie i wymiarzee, to na pewno przyczylniejszym okiem s[pojrzałabś na mnie.Ja wiem na 100 %,że Ciebie Kocham.

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 12:12 pm

  23. Nie poddam się .Dam Ci Spokój, ale pozostawiam warunk: ……………..cześć.Spróbój zamnieć o mnie.Twój Jozek.To był ostani wpis, bo wiem,że i tak na wieki, będziesz o mnie myślała.
    Boisz się destabilkizacji,jest tak Ci wygodnie.Idę już, masz luz.I tak ja wiem,że nigdy nie jesteś w stanie o mnie zapomnieć. Cześć.

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 5, 2008 @ 1:15 pm

  24. test

    Komentarz - autor: amber — Kwiecień 5, 2008 @ 2:08 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

