Marzenkowo

Marzec 20, 2008

Wianki, bukiety, tance, tort- wesele po prostu

Filed under: emigracja, Komentarze, News, Polska, Przeczytane, Taka Ameryka — evita_duarte @ 10:31 am

 Najpierw poczytajcie:

 http://wcbstv.com/national/lech.kaczynski.gay.2.680408.html

http://www.queerty.com/polish-prez-blasted-for-gay-nup-pics-20080319/#comment-45688

Prezydent sie zagalopowal. Nie pierwszy raz z reszta. W swoim przemowieniu przeciwko przyjeciu Karty Praw Podstawowych, ktore zamienilo sie w przemowienie przeciwko gejom wykorzystal nagranie ze slubu dwoch Nowojorczykow: Toma Moultona i Brendana Faya. Pokazac mial jak to jest strasznie na tym okropnym zachodzie, gdzie facet z facetem slub biora, dzieci adoptuja i sie kochaja.

Wyobrazacie sobie chyba szok czlowieka, ktorego prywatne nagranie ze slubu wbrew jego woli zostalo wykorzystane w celu do tego nieprzeznaczonym. Malo powiedziane, Kaczynski wykorzystal to nagranie w celu przekonywania, ze to zlo samo wcielone. Ja bym sie na pewno zagotowala ze zlosci, gdyby moje prywatne zdjecia, czy filmy wykorzystano wberw mojej woli do krzewienia nietolerancji i nienawisci.

Nie wiadomo w jaki sposob nagranie i zdjecie trafilo w rece prezydenta. Wiadomo natomiast, ze nie otrzymal on zgody na wykorzystywanie tych materialow. Czyzby prezydent stal ponad prawem?

Panowie zlozyli skarge na rece konsula w Nowym Jorku. Ciekawa jestem, czy bedzie jakakolwiek odpowiedz, jakakolwiek reakcja.

9 komentarzy »

  1. rzeczywiscie jest to obrzydliwe, zboczone i odrazajace gdy 2 ‚mezczyzn’ (?) w ten sposob sie zachowuje …
    Nowa Sodoma (lub Gomora jak kto woli) ma sie calkiem niezle, jak widac …

    Komentarz - autor: kilogram13 — Marzec 20, 2008 @ 4:29 pm

  2. Nie obchodzi mnie co dla ciebie jest odrazajace, powinienes sie leczyc i tyle. A moze po prostu zyj wlasnym zyciem zanim oburzac sie jak ktos kogos kocha. Nie o tym z reszta byl ten post, a o wykorzystaniu czyjegos filmu bez pozwolenia. Szkoda ze tak niewiele osob czyta ze zrozumieniem.

    Komentarz - autor: evita_duarte — Marzec 21, 2008 @ 1:47 pm

  3. najgorsze jest to, ze pana prezydencika nie stac na slowo „przepraszam”. i wlasnie dlatego na miejscu obu panow pokazanych w tym cyrku (zwanym oredziem prezydenta!) wytoczylabym kaczynskiemu proces! moze by do niego w koncu dotarlo, ze ludzie maja prawo do swoich uczuc i zaden kaczynski nie bedzie im nic narzucal.
    a to co zrobil – pokazujac w ten sposob te zdjecia – to dla mnie zwykle chamstwo i prymitywizm tego malego zlosliwego czlowieka.

    we mnie zdjecie slubne obu panow jakos nie wywoluje pozytywnych uczuc, ale oni – tak jak kazdy – maja prawo do swoich uczuc. i to trzeba uszanowac.
    dlatego tez mnie wkurza, ze prezydent reprezentujacy Polakow pokazuje cos takieg jak to „oredzie”. ja sie nie zgadzam, zeby w moim imieniu tak sie ten pan wypowiadal.

    a kilogram13 to powinien sie leczyc razem z kaczynskim! i uczyc TOLERANCJI!! choc moze na leczenie i na nauke juz za pozno😐

    no, to troche mi ulzylo w temacie. pozdrawiam juz prawie poswiatecznie!😉

    Komentarz - autor: evek — Marzec 24, 2008 @ 2:23 pm

  4. Jestem przeciwko oficjalnym związkom homoseksualistów, tym bardziej adoptowaniu przez nich dzieci…
    Ale nie zmienia to faktu, że Prezydent wszystkich Polaków znów pokazał jaki to jest PiSowy i ma gdzieś prawo do godności zwykłych ludzi…
    Mam nadzieję, że Ci Nowojorczycy wygrają z p. Kaczyńskim.

    Komentarz - autor: matipl — Marzec 25, 2008 @ 9:36 am

  5. a najnowszy news jest taki, ze Pan Nowojorczyk wybiera sie do Polski! w planie ma pogadac z Kaczynskim. obstawiam, ze prezydencik sie z nim nie spotka! ciekawe co wymysli ten maly zlosliwy czlowieczek… a Brendan Fay powinien to spotkanie naglosnic jak sie da. niech swiat zobaczy, to juz sie ludzie nie beda dziwic dlaczego Polska z siebie robi posmiewisko non stop :O|

    Komentarz - autor: evek — Marzec 29, 2008 @ 1:32 am

  6. No nie wiem co to była dla nas za propozycja jak w TVN ten wyższy(z opisu wynkało,że to jest mąż tego niższego) obmacywał przed kamerami tego niższego i coś mu-jej, mówił do ucha.I to miał być propozycja dla nas Polaków, wzór od Amerykanów.Ja uważam,że Amerykanie podłożyli nam świnię😦

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 3, 2008 @ 3:11 am

  7. Jozku- ale jaka to propozycja? Czy oni oferowali Polakom cos? Pierwsze slysze.

    Komentarz - autor: evita_duarte — Kwiecień 3, 2008 @ 9:05 am

  8. Tak zostali przedstawieni jak wzorce do naśladowania.. Dokładnie tak, jak został zaproponowany odbiór: Kaczor niedobry, a te odstępstwa od natury OK- wzorce. Nie myśl,że ja tych 2 co ,,zwinęli” księżyc, to ich cenię.Jak kiedyś kupiłem dodatek do wyborczej z wypowiedziami Jarka i Leszka, to zrobiło mi się ich żal.
    Tak evita- wyraźnie proponowali. Nawet ten wyższy- to był mąż tego niższego ją obmacywał przed kamerami. Ciekawe evita co byś powiedziała jak 2 babki w TVN wzięłyby ślub. No i powiedz jeszcze dlaczego jest różnica w ocenie tych odstępstw od natury, jak 2 babki występowałyby razem i brały jakiś ślub, to nawet Kaczor nie zwróciłby uwagi, a jak 2 facetów to awantura. Nie jestem specjalistą w tych sprawach, to może mi to wyjaśnisz. Nie, nie myśl,że posądzam Cię o jakieś doświadczenia.Po prostu ja nie kumam tego.
    Józek

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 3, 2008 @ 2:22 pm

  9. Evita, to się robi poważna sprawa. Z tej całej afery wyszedł już klasyczny ,,trójkąt”. Kalisz się dołączył i będą teraz we trzech ,,figlować”. Kalisz będzie chyba babką ?
    http://www.rp.pl/galeria/2,114165.html

    Komentarz - autor: Jozek — Kwiecień 3, 2008 @ 2:53 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

