Marzenkowo

Listopad 22, 2007

Thankful

Filed under: Co w duszy gra, emigracja, Taka Ameryka — Tags: , , , — evita_duarte @ 9:37 pm

Swieta Dzekczynienia nie obchodze. Nie jest to moje swieto, a powody do jego obchodzenia nie za bardzo mnie przekonuja. Jednak tradycja dziekowania podoba mi sie bardzo.

Zawsze jest komu i za co podziekowac. Trzeba tylko docenic to, co sie ma. Ja dziekuje za moja rodzine, za meza, za szekspira, za odwiedziny mamy. Dziekuje, ze nie zawsze jest pod gorke. Jestem teraz chora ale dziekuje, ze goraczka nie taka znow wysoka i moge pisac. A za co Wy dziekujecie?

3 komentarzy »

  1. Za obecne czasy, że mogę normalnie pracować, wyjść na spacer z psem. Pójść do kina. Pojechać na drugi koniec Polski wiedząc, że nie wpadnę na minę, lub nikt mnie nie ostrzela.
    Mam nadzieję, że żadna wojna mnie nie dotknie.

    Komentarz - autor: matipl — Listopad 23, 2007 @ 5:43 am

  2. ja dziękuję za wszystko

    Komentarz - autor: flygymutra — Listopad 23, 2007 @ 11:34 am

  3. Za to co było kiedyś, za wspomnienia. Za małe cuda świata. Dziękuje za miłość i wiarę, za przyjaciół. Za to wszystko co daje mi radość i wytchnienie.

    Komentarz - autor: derek88 — Listopad 24, 2007 @ 8:03 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

