Marzenkowo

Listopad 16, 2007

Opad wytrzeszczony

Filed under: Co w duszy gra, emigracja, feelings, mydlo powidlo, Przeczytane, Szekspir, Taka Ameryka — evita_duarte @ 11:10 pm

Malo pisze ostatnio, bo jakis taki balagan mam w glowie. Probuje sobie wszystko poukladac i jak mi sie wydaje, ze to juz, to zaraz okazuje sie, ze jest jeszcze bardziej zakrecone niz myslalam.

Kogiel mogiel zrobil mi sie chyba w kazdej dziedzinie zycia i tylko w domu mam orobine spokoju, ale tez nie zawsze. Z reszta mala to pociecha, zwazywszy ze w domu zazwyczaj tylko sypiam. A sypiam niewiele, bo czlowiek pogadac z malzonkiem by chcial, a i obowiazki sie znajda jakies, jak glaskanie Szekspira na ten przyklad. A Szekspir skocil sie niemozliwie, juz prawie nie atakuje, za to przytula sie i, o bogini, nawet mruczy. Spalby tylko i jadl. I jeszcze troche spal i troche wiecej jadl🙂

W zwiazku z powyzszym nie chce mi sie pisac, bo cokolwiek bym nie napisala to i tak ma srednie znaczenie. A w ogole to zawiodlam sie na ludziach, rece mi opadly , oczy sie wytrzeszczyly i w takim satanie probuje funkjonowac. Dobranoc.

2 komentarzy »

  1. Może za duże tempo życia? Albo niedobra organizacja dnia?
    U mnie powodem to drugie. Też momentami nie mogę zapanować nad wszystkim dookoła.
    Trzymam kciuki za poukładanie tego wszystkiego u Ciebie.

    Komentarz - autor: matipl — Listopad 18, 2007 @ 7:59 am

  2. Koty pomagają na szybkie życie. Popatrz na Szekspircia. Zjedz i się połóż, a potem – jak wstaniesz – znów coś przekąś. I tak ze dwa dni. To zalecenie lekarza.
    Podpisano Sigismunda Filifionka🙂

    Komentarz - autor: socjopatyczna_malkontentka — Listopad 19, 2007 @ 8:08 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

