Marzenkowo

Październik 11, 2007

Inna bajka

Filed under: Polityka, Polska — Tags: , , , — evita_duarte @ 9:29 am

  Mam obowiazek. Wiem, ze powinnam pojsc na wybory. Problem jednak w tym, ze ciezko mi wybrac pomiedzy zlym, a zlym. Czuje coraz wieksze obrzydzenie do polskiej polityki. Jedyne, co slysze to ujadanie, zadnych programow, konkretow. Powiedziec, ze jest zle potrafi kazdy. Nie o to jednak chodzi, chodzi o to zeby poszukac rozwiazania. Nie znosze gadki: Wiemy cos, ale nie powiemy, co najwyzej wyciagniemy to w odpowiednim momencie.

  Czy wszyscy musza kopiowac PiS w tym podejrzliwym, szpiegowskim postepowaniu? I jeszcze te slowa. Nowe szeregujace, bolesne slowa. Z „wyksztalciuchami” trzeba postepowac twardo, stwierdzil minister. Z jakimi do diabla wyksztalciuchami? Co to za slowo? I dlaczego ktos nazywa mnie ZOMO? Jestem chyba troche za mloda, zeby byc… 

 Wnerwia mnie to wszystko okropnie. Staje sie ta ciagle zla i wkurzona osoba. Czuje sie jakbym byla z innej bajki. W mojej bajce slowa takie jak: prawo, sprawiedliwosc, honor, uczciwosc znacza cos innego niz w tym swiecie. Co jest wiec normalne?

13 komentarzy »

  1. Wiem ze ciezko wybrac, ale jakas negatywna selekcje trzeba wykonac. Wybrac tego najmniej obrzydliwego. Ja pokonam te 300 km jakie mnie w obecnie dziela od najblizszej polskiej placowki dyplomatycznej.
    Prawdopodobnie wiele sie po wyborach (niestety) nie zmieni. Ale moze cos przanajmniej drgnie. Bo to co jest obecnie zupelnie mi sie nie podoba…

    Komentarz - autor: Tierralatina — Październik 11, 2007 @ 6:36 pm

  2. zawsze możesz pozwolić jakiejś babci z legionów ojca R. wybrać za Ciebie.
    Ta kampania jest taka a nie inna bo Ci którzy ją prowadzą wiedzą kto chodzi na wybory i pod nich ją robią. A prawda jest taka, że goebellsowkie reklamóki PiSiorków trafiają w gusta ich wyborców. Programowe reklamówki były dwa lata temu – zostały pobite przez kota i pustą lodówkę. Lód ciemny kupi wszystko.
    Nie rydzykuj. Głosuj.

    Komentarz - autor: lowlight — Październik 12, 2007 @ 10:39 am

  3. Zamierzam glosowac, oczywiscie. Nie zmienia to faktu, ze wybor latwym nie jest.

    Komentarz - autor: evita_duarte — Październik 12, 2007 @ 11:16 am

  4. PiS, PO, LPR, LiD etc. etc. – to wszystko są partie wypalone. Może na początku miały jakieś wzniosłe idee, ale w miarę dobijania się do żłoba straciły je wszystkie. Bez wyjątku.
    Pomimo tego do urny wypadałoby iść. I na coś zagłosować. W końcu nie robiąc nic robimy więcej złego niż głosując na kogokolwiek.

    Ale czy to ma sens?…

    Komentarz - autor: morpheus — Październik 12, 2007 @ 12:49 pm

  5. Morpheus- sama chcialabym wiedziec, czy to ma sens. Chyba jednak musze wierzyc, ze ma. Jesli tacy jak aj nie zaglosuja, to bedzie tylko gorzej, bo jak lowlight powiedzial, armia raiomaryjna do urn pojdzie. Nie mam ochoty na dyktat PiS

    Komentarz - autor: evita_duarte — Październik 12, 2007 @ 12:56 pm

  6. Dlaczego na Blipie napisałaś, że sensu nie ma?
    Sens zawsze jest.
    I przecież to nasze prawo móc iść wybierać.
    Najpierw odebrać władzę, zastąpić czymś mniej dyktaturalnym…
    Taki program małych kroczków na wychodzenie, skoro już tak dalego zabrnęliśmy w to bagno.

    Komentarz - autor: cito1 — Październik 12, 2007 @ 11:51 pm

  7. Dyktat PiS?
    Od razu mi się Republika Weimarska i okres międzywojenny przypomina.

    Wedle moich – skromnych jakże – obserwacji i ustaleń (a naprawdę obserwuję scenę politycznie dokładnie, ponieważ muszę to robić) PiS nie jest tak złą partią, jak jest to powszechnie uważane.

    Realnie rzecz biorąc podczas obecnej kadencji bardziej wtopiła PO. Także wiele obiecywała i MIAŁA realne możliwości spełnienia niektórych obietnic. Ale przecież im to za mało…

    Nie wiem, na co zagłosuję. Najpewniej na coś neutralnego. Ale czy cuś takiego się znajdzie?

    Swoją drogą – ciekawym jest fenomen geobbelsowskiej propagandy przeciwPiSowskiej. Czy któryś z wyżej komentujących jest w stanie zarzucić coś poważnego tej partii? Coś poważniejszego, niż innym? Bo ja mam im do zarzucenia w zasadzie jedną, najpoważniejszą rzecz. Reszta to pikuś. Ale o tym później.

    Komentarz - autor: morpheus — Październik 13, 2007 @ 2:29 am

  8. morpheus
    Nie rozśmieszaj mnie.

    Komentarz - autor: cito1 — Październik 13, 2007 @ 10:39 am

  9. @cito1

    Uwielbiam tego rodzaju odpowiedzi. Takie pełne. Kipiące argumentami. Takie tolerancyjne.
    (ale przecież autor krzyczy, jaki to PiS nietolerancyjny). No och, ach, ech!

    Żenua. Normalnie żal.pl.

    Komentarz - autor: morpheus — Październik 13, 2007 @ 10:41 am

  10. Cito- na blipie to byla odpowiedz do kogos, nie na ten temat raczej🙂
    morpheus- o tym wlasnie pisze, ze wszedzie bloto. Mam obowiazek pojsc do wyborow i tak zrobie, ale wkurza mnie, ze wszyscy sa zli do tego kraju i zebe musiala wybrac cos, co jest najmniejszym zlem, a nie cos, w co wierze i co popieram.

    Komentarz - autor: evita_duarte — Październik 13, 2007 @ 12:26 pm

  11. @evita_duarte
    To się nazywa profesjonalnie ‚selekcja negatywna’. Przymus wybrania najmniej złego. A nie – najlepszego.

    Komentarz - autor: morpheus — Październik 13, 2007 @ 1:04 pm

  12. nie ma na kogo glosowac. brzydzisz sie – glosuj w rekawiczkach! jest taka akcja.
    ja tez mam obiekcje, ale z drugiej strony… Kaczynscy to szambo. tak to widze. i cos trzeba z tym zrobic. ja za poltorej roku bede zmuszona oposcic Stany. skonczy sie moj legalny pobyt. na jakis czas pewnie wroce do Polski… nie chce wracac do Polski Kaczynskich. a moje siostra ostatnio mowila mi w rozmowie przez telefon, ze nie chce zyc w Polsce Kaczynskich i dlatego mam isc na wybory… wiec pojde… ba! nawet siedziec bede w komisji wyborczej w tym roku…
    powodzenia!

    Komentarz - autor: evek — Październik 13, 2007 @ 7:37 pm

  13. Prawda: wybór jest trudny, po tym co działo się przez ostatnie 2 lata.
    Nie mówię o rządach PiS, ale o ogólnej sytuacji po ostatnich wyborach.
    Myślę, że PO trudno było się pozbierać po tym, że byli prawie przekonani o wygranej, a wyborcy okazali się inni niż sondaże.
    W tej chwili widać, że Tusk nauczył się wiele po tamtych doświadczeniach i mam nadzieję, że będą potrafili pokazać co potrafią.
    Ogólnie to proszę nie głosować na PiS😉 a tak to wybór dowolny.
    Mi osobiście nawet LPR nie przeszkadzał, Giertrych przynajmniej dotrzymuje słowa.

    Komentarz - autor: matipl — Październik 15, 2007 @ 1:14 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

