Marzenkowo

Wrzesień 16, 2007

Czas

Filed under: Co w duszy gra, emigracja, feelings, mydlo powidlo — evita_duarte @ 10:24 pm

 Zeszly weekend byl goracy i parny, ale juz w ciagu tygodnia mozna bylo zauwazyc (i odczuc na wlasnej skorze), ze lato odchodzi. Z roku na rok czas mija coraz szybciej. Czy tylko ja mam to wrazenie? W szkole sredniej spedzilam cztery lata. Wydawalo mi sie to cala wiecznoscia. Studiowalam przez piec lat i trwalo dlugo, choc wydaje mi sie, ze jakby krocej niz liceum. W Ameryce jestem juz ponad trzy lata i nadal mam wrazenie jakbym dopiero co przyjechala. Owszem, wiele sie zmienilo przez ten czas, ale nie az tyle. Kiedys trzy lata wydawaly mi sie wiecznoscia, a teraz? Teraz wlasnie konczy sie kolejne lato i pozostawia jakis smutek. Ma sie jeszcze co prawda ocieplic, ale chyba nie na dlugo. Moze jeszcze choc raz w tym roku pojde na plaze. I znow nadejdzie kolejna zima i po niej lato. Jesien i wiosna sa tu jakby mniej widoczne. I tak bedzie mijal ten czas. Jakos mi sie smutno robi.

4 komentarzy »

  1. no szybciej tu mija czas… moze tez i zasluga tego braku widocznej wiosny i jesieni?! trzeba sie przyzwyczaic po prostu i juz. innej rady nie ma. a lata zawsze zal – nawet jak sie dluzy! ;O)
    pozdrawiam cieplo! w Chicago tez juz jesien czuc w powietrzu…

    Komentarz - autor: evek — Wrzesień 17, 2007 @ 12:31 pm

  2. Dzien dobry, mam nadzieje ze przejdzie komentarz. Pytanie mam nie na temat wpisu ale chcialabym wiedziec czy wiesz cos o uczelni FIT w Nowym Jorku, moja corka sie tam wybiera . pozdrawiam.

    Komentarz - autor: Grazyna — Wrzesień 18, 2007 @ 4:57 pm

  3. Wazne zeby spedzic milo ten czas. Najlepiej z kims kogo sie kocha.

    Komentarz - autor: daytrader69 — Wrzesień 23, 2007 @ 9:20 am

  4. ja zauważyłam, że nawet teledyski krócej teraz trwają niż kiedy byłam w szkole. najgorsze jest to, że mówię o tych samych, które oglądałam wtedy. teraz śmigają przed oczami i już ich nie ma

    Komentarz - autor: lis powszedni — Wrzesień 27, 2007 @ 1:31 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

