Marzenkowo

Sierpień 14, 2007

Ukontentowana

Filed under: Co w duszy gra, mydlo powidlo, Przeczytane — evita_duarte @ 12:51 pm

Harry Potter wreszcie przeczytany. Ile ja sie musialam nagimnastykowac, zeby nie dowiedziec sie zakonczenia od tych wszystkich podelcow, ktorzy tylko czekali, aby opublikowac zakonczenie jako pierwsi i zepsuc zabawe calej reszcie. Trudne to bylo zwlaszcza, ze wzgledu na pobyt mamy i zwiazany z tym brak czasu na czytanie. Skonczylam przed chwila i jestem zadowolona jak dzeciak, ktory wlasnie pochlonal swoj ulubiony, ukochany i dlugo wyczekiwany deser. Teraz wszystko az mnie swedzi, wiec zaraz wyruszam na poszukiwanie tych, co przeczytali przede mna, zeby pogadac o Harrym, smierciozercach i Voldemorcie rzecz jasna.

PS. Tymczasem jestem znajdowana po coraz to ciekawszych frazach. Ostatnio: Zdjecia piersi mojej siosry. Slowo daje o piersiach mojej siostry nie pisalam, ani nie publikowalam ich zdjec🙂

3 komentarzy »

  1. Skonczylam tydzien temu, tez szczesliwie uniknawszy wszelkich spoilerow w sieci, prasie i telewizji. Normalnie czlowieka trafia szlag, ze nie dadza spokojnie poczytac, podelektowac sie i samemu odkryc, co stalo sie z Harrym.
    (Wspominalam o tej pladze u siebie. http://windycity.blox.pl/2007/07/Noc-z-Harrym.html )

    Podobalo Ci sie zakonczenie? Mi, poza tym lekko przeslodzonym epilogiem, bardzo.

    Komentarz - autor: windy city — Sierpień 14, 2007 @ 1:41 pm

  2. Bardzo mi sie podobalo, przewrotne. A epilog w ogole nie potrzebny.

    Komentarz - autor: evita_duarte — Sierpień 14, 2007 @ 10:25 pm

  3. co wszyscy z tym Harrym P. … normalnie DOBRZE ze juz skonczylyscie czytac kolezanki! … bo nie chcialam przeszkadzac ;O)
    poza tym nie zagladalam tu przez dni kilka i prosze… dopiero co mama przyleciala… ALE! nastepnym razem musisz mamie koniecznie pokazac Chicago! ;O)
    to milego! pozdrawiam!

    Komentarz - autor: evek — Sierpień 15, 2007 @ 9:19 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

