Marzenkowo

Sierpień 6, 2007

Fiasko

Filed under: emigracja, mydlo powidlo, Na wlasne oczy, Prywata, Taka Ameryka — evita_duarte @ 9:09 am

  Mama wyjezdza juz w niedziele, a tak duzo mamy jeszcze do zobaczenia, tak duzo do obgadania i chyba nidy nie bedzie wystarczajaco tego czsu, ktory spedzimy ze soba. Nie da sie nadrobic trzech lat w jeden miesiac, oj nie. Zwlaszcza, ze musze chodzic do pracy i szkoda mi czasu, bo moglabym go spedzic z nia. Chociazby na gotowaniu. We dwie to nawet jakos gotowac mi sie chce, no dobra sprzatac nie bardzo🙂 Mama sama doprowadzila nasze mieszkanie do stanu uzywalnosci, chociaz dla mnie i tak bylo wystarczajaco posprzatane.

  W kazdej wolnej chwili staramy sie gdzies pojsc, cos zobaczyc. Czasem nam nie wychodzi, jak wczoraj. Wczorajszy dzien byl jakis pechowy, a byla to w koncu niedziela piatego, a nie piatek trzynastego. Nigdze nie udalo nam sie dojechac. Pociagi poodwolywane, utknelismy gdzies nie wiadomo gdzie. Ale moze o zwiedzaniu to innym razem. W koncu nie dokonczylam jeszcze o New Hampshire, a zdjecia mam piekne.

  Tymczasem mojego bloga znaleziono po slowach: filmiki z golymi babeczkami za darmo.

5 komentarzy »

  1. no ale gdzie te babeczki?

    Komentarz - autor: daytrader69 — Sierpień 6, 2007 @ 3:22 pm

  2. to bylem ja ,ale nie moge ich znalezc

    Komentarz - autor: daytrader69 — Sierpień 6, 2007 @ 3:25 pm

  3. a to ciekawa fraza:)

    Komentarz - autor: surfinia — Sierpień 7, 2007 @ 12:59 pm

  4. mnie za to dzis ktoś znalazl za pomoca frazy:”byzkanie n zawolanie”
    ciekawe. O tejże szybkiej technice nie pisałam ani trochę;)

    Komentarz - autor: surfinia — Sierpień 7, 2007 @ 2:02 pm

  5. Właśnie miałam zapytać o filmiki ale widzę, że mnie ubiegli🙂
    Sur – bzykanie na zawołanie???
    :))

    Komentarz - autor: cito1 — Sierpień 11, 2007 @ 10:10 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

