Marzenkowo

Czerwiec 17, 2007

Jak zapoczatkowac milosc

Filed under: mydlo powidlo, Na wlasne oczy — evita_duarte @ 5:49 pm

  Znajdowano mnie juz po przeroznych haslach jak chociazby „stopy ani”, „przekladanie oczek”, czy „hustawka seksu”, ostatnio nawet „wpis dziecka”. Nie dziwilo mnie to, roznych informacji ludziom potrzeba.

   Dzis znaleziono mnie po hasle „jak zapoczatkowac milosc”. Po pierwsze dziwi mnie, ze ktos moze rzeczywiscie oczekiwac gotowej, jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Po drugie, musial sie biedaczek (albo biedaczka) zawiesc okrutnie, bo u mnie nikt przepisu na milosc nie znajdzie. Nie znajdzie nawet prob odpowiedzi na to pytanie.

   Nie kochani, nie czuje sie na silach pisac o tym jak zapoczatkowac milosc i jak znalezc szczescie. Jakby jednak ktos posiadl te wiedze tajemna to bardzo prosze o podzielenie sie choc rabkiem.

Reklamy

Dodaj komentarz »

Brak komentarzy.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

Blog na WordPress.com.

%d blogerów lubi to: