Marzenkowo

Luty 25, 2007

Piec szczegolow

Filed under: Uncategorized — evita_duarte @ 1:49 pm

Cito wkrecila mnie do zabawy, w ktorej nalezy opisac piec malo znanych szczegolow o sobie i zachecic do tego samego kolejne 5 osob.

To lecimy:

1. Moja uluiona ksiazka to „Mistrz i Malgorzata” Bulhakova. Czytam ja kazdego roku od pierwszej klasy liceum i za kazdym razem odkrywam cos nowego.

2. Pierwszy raz w zyciu upilam sie andrzejkach majac 14 lat. Kac trzymal mnie przez kilka dni.

3. Kiedys nalezalam do przykoscielnej oazy i poproszono mnie o pisanie artykulow do gazetki. Okazalo sie, ze moje opiniecytuje „zbyt szczere”🙂 i powinnam unikac kontrowersyjnych tematow. Przestalam pisac w ogole, bo ponoc kazdy temat byl kontrowersyjny w moim wydaniu.

4. Obiekt mojego pierwszego zauroczenia nosil takie samo imie jak moj maz, choc nie jest to ta sama osoba.

5. W wieku 10 lat ukradlam ze stoiska na targu gume jablkowa. Bylo mi pozniej bardzo wstyd. Sumienie nie dawalo spokoju i myslalam, ze pojde zywcem do piekla.

Wkrecam:

1. Cutie Pie

2. Evek

3. Flygymutra

4. Lonelystar

5. Nika Blue

8 komentarzy »

  1. Grzeczna dziewczynka🙂
    Ja gdybym napisała to hohoho uszy by zwiędły😛

    Komentarz - autor: cito1 — Luty 25, 2007 @ 1:52 pm

  2. dzięki za wciągnięcie🙂 się riposta napisała🙂

    Komentarz - autor: nika_blue — Luty 25, 2007 @ 7:41 pm

  3. Cito- nie wiadomo w sumie co napisac, zeby nie plesc niepotrzebnych i nudnych bzdur, a jednoczesnie nie odslonic za duzo. taka asekuracja. Poza tym zawsze bylam grzeczna🙂
    Nika- nie ja to juz za mna dwoje takich sie ustawilo, co tez chcieli Cie wciagnac🙂

    Komentarz - autor: evita_duarte — Luty 26, 2007 @ 9:48 am

  4. dzieki za wciagniecie ;O) jakos nic mi do glowy nie przychodzi… co by tu napisac… ale odpisze, odpisze… w koncu na zaproszenie z NY wstyd nie odpowiadac! :O)

    Komentarz - autor: evek — Luty 26, 2007 @ 1:27 pm

  5. no dobra… marnie mi wyszlo, bo jakos nic do glowy nie przychodzi, co moglabym napisac…
    http://ewwwektm.blox.pl/2007/02/ok-lets-play.htm

    Komentarz - autor: evek — Luty 26, 2007 @ 1:47 pm

  6. Eeee chłopami wyminiętymi na dwupasmówce to nie ma się co „sztresować”🙂 liczy się kto był pierwszy😉 buziaki*

    Komentarz - autor: nika_blue — Luty 26, 2007 @ 5:11 pm

  7. Trzeba bylo ukrasc anyzkowa. Po takim swinstwie na pewno nie mialabys wyrzutow sumienia. Nauczka na przyszlosc🙂
    Pozdrawiam

    Komentarz - autor: ania — Luty 28, 2007 @ 2:08 pm

  8. ok, napisalam. tez nalezalam do oazy. bylam nawet kiedys animatorka, zanim odkrylam uroki ekumenizmu.

    Komentarz - autor: lonelystar — Luty 28, 2007 @ 8:26 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

