Marzenkowo

Styczeń 27, 2007

Fotogeniczny

Filed under: mydlo powidlo, Na wlasne oczy, Prywata, Szekspir — evita_duarte @ 6:04 pm

 Jak ktos mi mowi, ze jestem fotogeniczna to nie za bardzo wiem, czy mam sie cieszyc. Niby co oznacza to slowo. Ok, ok wiem, ladnie wychodze na zdjeciach. No dobrze, ale czy to przypadkiem nie oznacza, ze lepiej wygladam na zdjeciach niz w rzeczywistosci ?😀 Czesto mam wrazenie, o to wlasnie chodzi, zwlaszcza jak ktos ptrzy na mnie codziennie, a pozniej nagle na widok zdjecia wykrzykuje jak to ja ladnie wyszlam i jaka fotogeniczna jestem🙂

  Dostalam wczoraj kartke, na ktorej stoi:

Proba nr. 3😦

Pozdrowienia Babo!

Wiem, ze chcialas rok temu nalepki ze Swiatecznej Orkiestry. Przylep kociakowi i zrob foto. Jak dojdzie list naturalnie. Pa. Ela :*

Robie zatem, jak w instrukcji, zebyscie przekonali sie, ze Szekspir to dopiero jest fotogeniczny. Sama natomiast popijam piwko w towarzystwie cito.

 

 

9 komentarzy »

  1. Raz, dwa, trzy próba mikrofonu, raz, raz, raz🙂
    No w końcu bo myślałam, że piszę na Berdyczów😉

    Komentarz - autor: cito1 — Styczeń 27, 2007 @ 6:19 pm

  2. I wracając do wpisu właściwego rozumiem Cię, słowa ‚ fajnie wychodzisz na zdjęciach ‚ mogą oznaczać jedno – z rzeczywistością jest gorzej. Mam koleżankę Brynola, co w taki sposób ogląda zdjęcia, że człowiek ma dość, słysząc takie komentarze😀

    Komentarz - autor: cito1 — Styczeń 27, 2007 @ 6:24 pm

  3. ale Szekspir juz duzy!!! jaki slodki! prosze usciskac mu lape wmoim i krolika imieniu! ;O)
    a co do fotogenicznosci… ja bym sie nie przejmowala. ludzie rozne rzeczy mowia ;O)
    choc najbardziej lubie zdjecia, na ktorych zaskakuje mnie fakt, ze znajome twarze wygladaja jakos inaczej – czasami nieswiadomie robimy takie ujecia i nagle – niby twarz znana a jednak…:O)
    pozdrawiam!

    Komentarz - autor: evek — Styczeń 28, 2007 @ 1:22 am

  4. Ja zawsze przyklejam naklejkę WOŚP na boczek Jej Tłustości. Więcej miejsca😉

    Komentarz - autor: socjopatyczna_malkontentka — Styczeń 28, 2007 @ 7:04 am

  5. Cute!

    Komentarz - autor: deb — Styczeń 28, 2007 @ 9:18 am

  6. Biedny kot🙂 Nalepke mu nakleili na głowę… ;))

    Komentarz - autor: stephen_s — Styczeń 28, 2007 @ 12:19 pm

  7. Zacytuję ” wow ”🙂 Pikne to masz koleżanko.

    Komentarz - autor: cito1 — Styczeń 28, 2007 @ 4:05 pm

  8. 🙂
    evito
    ja zas ile razy patrze na wiekszosc swoich zdjec,to stwierdzam,ze sobie ich robic nie powinnam:)
    A Szekspir jest słodycz sama:)

    Komentarz - autor: surfinia — Styczeń 29, 2007 @ 1:31 pm

  9. Nie przepadam za kotami, ale ten jest naprawdę ładny🙂
    Pozdrawiam \m/

    Komentarz - autor: Slavo — Luty 2, 2007 @ 12:36 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

