Marzenkowo

Styczeń 21, 2007

Bo Polacy to nie lubia czarnych

Filed under: Na wlasne oczy, Taka Ameryka — evita_duarte @ 9:29 pm

  Wczoraj byly urodziny jednej z kolezanek. Wybralismy sie potanczyc. Wracalismy po czwartej nad ranem. Kazdy wzial swoje metro. Ja jechalam z jeszcze jedna dziewczyna kiedy podszedl ten facet. Uslyszal, ze gadamy po polsku i zaczal dawac nam rady co do zycia w Ameryce. Mieszka tutaj dwanascie miesiecy i juz wszystko wie o tym kraju. Wie na przyklad, ze powinnysmy wracac do Polski, Polska jest lepsza od Ameryki, bo tam przynajmniej nie ma „brudasow”. Mieszkaja sami biali. Polacy przeciez nie lubia czarnych ani latynosow- powiedzial pewny siebie, majac caly narod za soba. W ogole czystosc rasy to jest to. Rasy nie powinny sie mieszac, a juz na pewno nie biala z inna, bo biala jest najlepsza, rzecz jasna. To juz nawet Zydzi sa lepsi od tych „brudasow”, przynajmniej sa biali. Nie wytrzymalam tych nonsensow i poklocilam sie z kolesiem. Tak mnie wkurzyl, ze mialam ochote wepchnac mu ten jego parszywy jezyk do gardla. Moja kolezanka tez sie wnerwila i facet wysiadl z metra niepyszny.

  Mija juz dwa i pol roku odkad nie bylam w Polsce. Nie znalam wielu ludzi o takiej mentalnosci. Zdarzalo mi sie cos czasem uslyszec, ale zawsze uwazalam to za zjawisko marginalne. Chyba przez ten czas Polacy sie az tak nie zmienili.

9 komentarzy »

  1. Podoba mi się tu :)))

    Komentarz - autor: Hawajska czekolada — Styczeń 22, 2007 @ 5:15 am

  2. czy w Ameryce czy w Polsce samotny wałęsający się rasista o czwartej nad ranem powoduje u mnie gęsią skórke…

    Komentarz - autor: flygymutra — Styczeń 22, 2007 @ 12:45 pm

  3. jak dla mnie, moga byc nawet zieloni😉 ale to moze dlatego, ze mieszkam tutaj tyle lat i zdarzylam sie przyzwyczaic😉 a tak powaznie, to najbardziej razi mnie glupota i brak tolerancji, bez wzgledu na kolor.

    Komentarz - autor: cutie-pie — Styczeń 22, 2007 @ 1:51 pm

  4. zalosny gosciu. w PL tez spotykalam swirow, ale nigdy takich jak tu – w Ameryce… a juz ta obsesja na punkcie Zydow! dzizas! wola o pomste do nieba!
    pozdrawiam cieplo!

    Komentarz - autor: evek — Styczeń 22, 2007 @ 2:35 pm

  5. Wydaje mi sie ze zageszczenie oszolomow jest znacznie wieksze wsrod Polonii, niz w kraju. Smutne to, gdyz niestety czesto to wlasnie ich uwaza sie za „ambasadorow”…

    Komentarz - autor: Tierralatina — Styczeń 24, 2007 @ 10:40 pm

  6. Nie mam wsród znajomych nikogo takiego. I nie zamierzam mieć. Nie dziwię się że się wkurzyłaś. Najgorsze jest to że na podstawie takiego buca ludzie oceniają nas wszystkich.
    A tak na marginiesie – znakomity szablon

    Komentarz - autor: odwodnik — Styczeń 26, 2007 @ 6:34 am

  7. niestety, musze powiedziec, ze im krocej ktos zyje tutaj- ja akurat o anglii i o polakach- tym mniej tolerancyjny sie okazuje. nie wiem dlaczego tak sie dzieje, czy to dlatego, ze tak wielu polakow tutaj, to ci ‚nowo-przyjezdni’ maja lepsze mniemanie o sobie niz o ludziach z innym odcieniem skory nawet. jest to przerazajace. ja np. z wlasnych niemilych doswiadczen nie przepadam za hindusami czy turkami, ale mam rowniez przyjaciol posrod nich. najgorsze doswiadczenia mam jednak ze strony polakow, ktorzy tutaj przyjechali w poszukiwaniu nawet nie pracy tylko duuuuzej gotowki. bo nie bylo jej na klatce przed blokiem w polsce. taki typ ktory ja osobiscie okreslam ‚dyskoteka’- tam zaczynaja sie i koncza jego’jej zainteresowania, styl zycia i image. i co mozna powiedziec jak ci taka ‚dyskoteka’ zadaje pytanie: ‚co te brudasy tutaj robia? niech wracaja skad przyszli’ to jedyne co chcesz powiedziec to – nie wyglada na to, zebys przewyzszyl poziom na jakim ich stawiasz a im zapewne sie to udalo w zeszlym stuleciu. tyle, ze najlepiej sie nie odzywac, bo mozna ‚zarwac w czape’…
    smutne to…

    Komentarz - autor: monoli — Styczeń 27, 2007 @ 8:46 am

  8. Hi there every one, here every person is sharing such knowledge,
    so it’s nice to read this weblog, and I used to visit this
    weblog everyday.

    Komentarz - autor: Hosea — Sierpień 24, 2014 @ 5:53 pm

  9. I’m not sure why but this web site is loading very slow for me.
    Is anyone else having this problem or is it a issue on my end?
    I’ll check back later on and see if the problem still exists.

    Komentarz - autor: Line ShakeSpears Pirater — Sierpień 28, 2014 @ 6:31 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

