Marzenkowo

Styczeń 14, 2007

Mydlo i powidlo

Filed under: mydlo powidlo — evita_duarte @ 4:08 am

  Kolejny senny dzien w Nowym Jorku. Jest szaro, siapi deszcz i uwierzcie mi, nie chce sie nawet kiwnac palcem w bucie. Tym bardziej sie nie chce zrywac rano i zapierniczac z Midwood(bo tu mieszkam) do pracy na Bushwick. Dobrze, ze na Manhattanie mam chociaz wolne soboty. Metro ma dzis tyle zmian i kursuje tak niemrawo, ze  mialam wrazenie, iz nie jade z Brooklynu przez Manhattan na Brooklyn, ale z Moskwy do Waszyngtonu. Zajelo mi to mnostwo czasu i wymeczylo okrutnie.

Nowa grupa studentow wydaje mi sie fajna. Sa o wiele bardziej aktuwni i zainteresowani niz wieczorni studenci. Moze to zasluga tego, ze jak przychodza to sa wyspani a tamnci niejednokrotnie po czternastu godzinach pracy wbiegaja w ostatniej chwili i jedyne o czym marza to usnac?

  Przeprowadzka ze starego miejsca trwa. Nie wiem, co jest takiego we mnie, ze nie chce kasowac tamtego bloga, nie kopujac go uprzednio. Mnostwo czasu spedzilam z tymi literami i fajnie je sobie teraz poczytac. Przekopiowalam na razie poltora miesiaca. Kiedy reszte? Nie mam pojecia.

  Dopiero zadomawiam sie tutaj, wiec wybaczcie wszelkie niedociagniecia. Cito stwierdzila dzis prawdziwie, ze nie bylo jej w zakladkach. Coz, nie zdarzylam wszystkich jeszcze wrzucic w zakladki, choc juz teraz to naprawiam.

3 komentarzy »

  1. Cito, cito, cito muszę zmienić Cię w moich zakładkach bo chodzę okrężną drogą🙂
    Spakuj swój stary i zawieś tu spakowany, nie przenoś.

    Komentarz - autor: cito1 — Styczeń 15, 2007 @ 1:09 am

  2. No, najważniejsze – moja ulubiona fota w tle :*

    Komentarz - autor: cito1 — Styczeń 15, 2007 @ 1:11 am

  3. Spakuj? Ja tylko dowiem sie jak😉 A co do foty… mnie tez sie podoba🙂

    Komentarz - autor: evita_duarte — Styczeń 15, 2007 @ 12:48 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

