Marzenkowo

Styczeń 11, 2007

Witam

Filed under: Prywata — Tags: , , — evita_duarte @ 10:11 pm

Witam wszystkich starych i nowych czytelnikow marzenkowa. Juz TAM, mnie prawie nie ma. Jeszcze tylko kilka manatkow i zadomowie sie w nowym miejscu.

Tymczasem nie napisze zbyt wiele, bo Szeksir znow cala noc dawal mi sie we znaki i jestem okrutnie zmeczona. Jeszcze jedne zajecia musze przygotowac. Mam jedna nowa grupe. Szczerze mowiac wolalam moich wczesniejszych, ale studentow sie nie wybiera. Nauczyc trzeba wszystkich. Nie myslcie, ze ich nie lubie, co to to nie. Fajni sa, sami mezczyzni, sami latynosi. Maja w sobie duzo energii i checi nauki, ale tez mnostwo checi popisania sie. Nie wiem czy probuja popisac sie bardziej przede mna czy przed kolegami, na jedno wychodzi w sumie. Dacie wiare, ze jeden probowal nawet ze mna flirtowac? Oczywiscie na tyle na ile pozwalala mu poczatkujaca znajomosc jezyka.

Witam jeszcze raz i dobranoc.

4 komentarzy »

  1. wlasnie sie pytalam czemu sie obrazilas na bloxa, bo nie zajarzylam.
    zazdroszcze tych wszystkich meskich latynosow;)

    Komentarz - autor: lonelystar — Styczeń 11, 2007 @ 10:42 pm

  2. Nie ma wlasciwie powodu do zazdrosci🙂 Fajni sa, ale niekoniecznie lubia jak im kobieta nauczycielka mowi co robic. A taka juz rola nauczycielki: mowic „powtorz” ” wstan” „usiadz” „zapisz” „podejdz do tablicy” etc🙂 Trzeba z nimi baardzo dyplomatycznie a to znowu jest meczace 🙂

    Komentarz - autor: evitaduarte — Styczeń 11, 2007 @ 10:47 pm

  3. Ja pierwszego swojego bloga pisałam na MindSayBlog. Bardzo porządny, z duzymi mozliwościami, jeno angielskiego nie znam i cała ta pisanina sensu nie miała. Na czuja wszystko robiłam i w końcu przeniosłam się do gazety. Ale jeszcze mnie nie wyrzucili i nieraz zaglądam.
    poZDRÓWKA

    Komentarz - autor: maria97 — Styczeń 12, 2007 @ 8:18 pm

  4. wlazlam za Toba Evito
    oczywiscie ciekawa jetem co sie stalo…ale widze,ze nie bardzo chcesz napisac;)
    zatem witaj w nowym miejscu:)

    Komentarz - autor: surfinia — Styczeń 13, 2007 @ 9:52 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

