Marzenkowo

Kwiecień 9, 2009

Żyjesz?

Filed under: emigracja, Taka Ameryka — evita_duarte @ 12:20 pm

Żyję, żyję, ale co to za życie… Tak po krótce można streścić moja nieobecność. Łaziłam, załtwiałam ,odsyłano mnie, przyłaziłam znowu i tak w kółko macieju. Chorowałam, leczyłam się, bałaganiłam, sprzątałam, raz się nawet upiłam, ok dwa razy, na szczęście bez kaca się obyło.
Teraz głucha jestem bo kolejne zapalenie ucha mnie dopadło i szczerze mówiąc mam dość czasami. W ogóle to szukam nowej pracy, ale tej nie rzucam dopóki nie znajdę, bo jak jest z rynkiem każdy wie.
Dziś wróciłam do pracy po kilkudniowej niobecości blada jak ściana z podkrążonymi od niespania i bólu oczami, a szefowa podkurwiła mnie na samo wejście. Otóż zapytała się mnie gdzie byłam, może sobie na wakacje pojechałam bo ponoć jestem opalona. Ja tu ledwo żyje a ta mi wuskakuje z takimi. Później się dowiedziałam, że kolejny nasz student został aresztowany na terenie kampusu. Normalnie już nie zliczę, który to od początku roku (kalendarzowego nie akademickiego) i jakoś wszyscy sa z kierunku Criminal Justice. Cóż, nie po tej stronie kratek…
Tak czas na zmiany, oby na lepsze…

2 komentarzy »

  1. zdrówka życzę!! i słońca!! wiosennie! :O)

    komentarz - autor: evek — Kwiecień 9, 2009 @ 2:47 pm

  2. Dobrze, że zrobiłaś ten wpis, martwiłam się już o Ciebie.

    komentarz - autor: cito1 — Kwiecień 10, 2009 @ 10:09 am


Kanał RSS z komentarzami do tego wpisu. TrackBack URI

Dodaj komentarz

The WordPress Classic Theme. Create a free website or blog at WordPress.com.

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

